Populaire berichten

donderdag 7 juli 2016

effe bijkletsen

Hallo lieverds :)

De laatste maanden waren best intensief en spannend.
Zo is mijn jongste dochter alweer 5 maanden in Australië met haar Ierse vriend.
Hij loopt daar stage en mijn dochter is mee.
Een prachtig verliefd stel met ook nog eens een goed functionerend stel hersens.
Nee.....niet blind of in de wolken van verliefdheid.
Ze wilden deze tijd goed besteden of ze echt toe waren aan een relatie.

En tot nu toe bevalt het  prima.
Achter in juli komt ze terug naar Nederland en daarna wil ze wellicht emigreren naar Ierland.
MAARRRRR.....wanneer er kinderen komen wil ze terug naar Nederland :)
Daar is het beter voor opgroeiende kinderen zegt ze......vind ik wel fijn ;)

Pfff....zoveel te vertellen.
Heb diverse onderzoeken gehad.
MDL arts in het Rijnstate ziekenhuis voor een second opinion  in Arnhem.
Prima ziekenhuis!
Eind resultaat is niets ernstigs....alles eigenlijk oke.
Het verklaart niet de pijn die ik voel.
Hoogstwaarschijnlijk stress.

Serieus....ik dacht gisteren vóór de uitslag.....
....Ja ik kan  straks helemaal op mijn kop staan.
Stel je voor dat ik een ernstige ongeneeslijke ziekte heb en niet lang meer te leven heb.
...En ik bereidde me voor op het ergste.
Kwam al snel tot de conclusie dat niet iedereen 61 jaar mocht worden en dat er dagelijks honderden zo niet duizenden een dergelijk onheilspellend bericht meekrijgen.
Dat ik bijzonder mooie momenten beleef .....dat ik nergens spijt van heb....dat ik niets van alles heb willen missen....( óók de moeilijke...) EN dat het is zoals het is.
Gelukkig is er niets geconstateerd dat geen mogelijk herstel bevatte.

Wél zet dit me tot nadenken.
Het moet/mag allemaal gaan landen dit weekend.
Eind volgende week hoop ik helder te zijn om mijn pad verder te bepalen.
.....misschien eerder te stoppen met werk.(?)
Het geeft me spanningen.
Maar ik hou óók veel van mijn werk....dat is het lastige van dit alles.
Ik zie wel.
Lieve groetjes, Lies.
Dit heb ik al gehaald en daar ben ik héél trots op.


9 opmerkingen:

  1. Tja met een zus die worsteld om beter te worden en geeft de nodige stress ook bij de fam.
    Zware operatie achter de rug en nu bezig met herstel en dan beginnen de chemo's...dus ben blij voor je dat je dat bespaart blijft.
    En je dochter tja loslaten moet je ze hè...ze kiezen hun eigen pad.
    En dan dat werken...als je er voldoening uithaald en je kan werken zou ik zeggen weeg de voors en tegens af en neem dan een weloverwogen beslissing.
    Want dat het ook geldelijke gevolgen heeft ff meenemen.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lies,
    Er bestaat een gezegde,,haha..ik kan er niet opkomen.Iets van:Wie het lijden vreest,enz.
    Maar goed, er is niks ernstig met je,lichamelijk.
    Kinderen loslaten is een kunst en zeker niet makkelijk.
    Fijn weekend.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha je ogen zijn geopend en de muggen mogen hun gang gaan...
    Dat is de beste bestrijding...ff laten steken en je bent er de rest van de zomer vanaf ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Feest zaterdag maar vanavond even er heen...ze moet namelijk gewoon werken ;)
    Groetjes en dank voor de felicitatie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo blijven we de blogjes vullen met dingen die we tegen komen...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Ja waar zouden we zijn zonder water...al hoeft van mij het nietmet bakken uit de hemel te vallen en zeker niet de hagelstenen zoals laatst. Hoop dat nooit meer mee te maken.
      Groetjes

      Verwijderen
  7. Niet bij de vierdaagse zitten?
    Groetjes en ook ik zit in de rustmode ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo jij zit nu dus te wachten op de globetrotters...je zal wel blij zijn als je dochter weer in het land is...of komt want het is nu eind juli ;)
    En dat dansen ging snel hè...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen