Populaire berichten

zaterdag 25 april 2015

.......Alles is als een vervagende ster in de ochtend,
.....
Alles is als een bliksemflits bij heldere hemel,
...........Alles is als bubbels in het water,
Alles is als een droom in de nacht.
A short version of the Diamond Sutra.


Hallo.
Lang geleden dat ik wat geschreven heb.
Maar zoveel nieuws heb ik niet.
Jah...behalve dat ik....dit en dit...en....ach.
De digitale wereld is niet mijn "ding" zeg maar...blij toe...


 Weet je....
Ik tracht mijn leven in rust te leven en daar is alles mee gezegd.
Het verleden te laten voor wat het WAS en genieten in het heden.
Genieten van de natuur....de vogeltjes en de bloemen.....kopje koffie of een lekker hapje.
Elke dag opnieuw groei ik ,...  er zijn nog genoeg  lessen te leren.

Ik ben dankbaar voor alle reacties op mijn blog.
Onvoorspelbaar is een leven.
Ik heb er maar vrede mee....
De zoen van gisteren is als een vervagende ster, een bliksemflits, als bubbels in de droom.

Heb een goed leven én ....
Zeg nóóit ....nooit.
Liefs,
Lies. 

2 opmerkingen:

  1. Ach Lies de digitale wereld stelt ook niets of weinig voor ,op een paar mensen na .Heb het goed en leef je leven op jouw eigen manier want dat is de beste manier !!
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om je weer te zien...en ja de digitale wereld is een andere dan de echte wereld...maar ook hier heb je wel speciale mensen waar je een klik mee hebt.
    Het ga je goed en geniet maar fijn van de dingen waar jij blij van wordt

    Groetjjes

    BeantwoordenVerwijderen