Populaire berichten

woensdag 3 april 2013

******


4 opmerkingen:

  1. Een heel ware uitspraak .Ik moet dat zelf regelmatig doen.Soms wil ik gewoon bij de pakken neer gaan zitten ,dan geef ik mezelf maar weer een schop onder mijn achterwerk en probeer de positieve dingen te zien.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha..zeker weten.
    Ik moet mezelf ook af en toe (heel vaak) een schop onder mijn billen geven.
    Maar ja..we blijven mensen met alles er op en er aan.
    Maar nu weer blij nieuws in bloggerland......
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha klopt helemaal je plaatje...al zit ik nu op een wolkje hihi
    Maar je bent de tel kwijt hoor dit was no 5...4 jongens en 1 meisje.
    Dank voor de felicitatie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Komt er uiteindelijk op neer dat je het zelf moet doen en niet er moedeloos bij hangen, bereik je niets mee.

    BeantwoordenVerwijderen