Populaire berichten

woensdag 7 september 2016

poppenkast.

OHHH wat is ze GOED!!
Ik krijg de originele clip niet op mijn blog :( Maar meestal kijken jullie toch niet ;)
Tijd voor andere dingen.....héérlijk lekker van muziek genieten.
Schilderen.....fietsen en vanmiddag de kleinkindjes.
Ik heb een grote poppenkast gekocht, een zware van echt multiplex en daarbij allerlei poppen en figuranten hahaha ja zelfs een haai!
Dikke pret!
Iedereen  vind het keileuk.
Binnenkort weer eens een kraam afhuren want ik kom om in de spullen, veel daarvan is echt mooi hoor!
Nou, wanneer ik met zo'n kraam ga staan dan mogen de kleinkindjes met de poppenkast erbij staan.
En dan kunnen ze touwtje trekken doen.
Kijk dan maak ik koordjes en die gaan dan door de gordijntjesrail van de poppenkast met gekeurde doosjes waarin een leuk speeltje zit!
Ik heb al héééééél veel speeltjes verzameld en dan kunnen ze tijdens dat touwtje trekken ook met de poppen iets doen bijvoorbeeld klappen wanneer een kind aan een touwtje trekt.
Leuk hè?????
En wij staan er dan bij met de kraam prullaria.

Mijn vakantie zit er alweer voor de helft erop.
En wat een fantastisch weer hebben we nog!
Lekker zonnetje en mijn balkon staat er nog mooi bij.
De plantenbakken ....het is nét een beeldentuin.
Ik heb overal heel subtiel mooie roomwitte beeldjes tussen het groen en oranje gezet, zo mooi....
Zo.....dat was het weer.
Groetjes!



11 opmerkingen:

  1. Geniet maar lekker van alles .Leuk plan met de poppenkast
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha hoe kom je erbij dat we het filmpje niet kijken...luisteren deze keer haha maar dan hier. https://www.youtube.com/embed/GKSRyLdjsPA
    Leuke bezigheid...poppenkast
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja JA!!!
    Jij weet ze weer te vinden Rebbel.
    Fijn! Dank je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ff googlen en je hebt dat...
    Fijn weekend met je muziekje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja even terug in de tijd...maar je komt dan wel veel tegenwat je nog wel weet maar ergen ver weg verstopt zit ;)
    Nog 2 dagen puffen en de herfst begint hihi
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohoh nu alweer voorbij je vakantie...geniet nog maar van je weekend dan voor het gezeur weer gaat beginnen ;)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat waren bekende ja...liesje leerde lotje lopen
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En hopelijk blijft die nog lang schijnen
    Heerlijk om nog even buiten te zitten in het zonneke
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lijkt wel of ik de enige ben die de weg kent naar je blogjes...
    En ja ook al is er geen nieuws...reactie vraagt om een tegen reactie ;) Groetjes en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen