Populaire berichten

zaterdag 25 juni 2016

correctie ;)

Is dit ECHT?
Jazeker....'n ijsvogel in mijn hand.
Even later vertrok hij als een speer zijn vrijheid weer tegemoet.
Loslaten en laten gaan.
Zo bedoelde ik het "krijgen"en "verliezen".......
Mijn vorige blogje heb ik verwijderd omdat ik niemand wil laten schrikken of kwetsen.
Ik heb soms van die momenten zeg maar dat ik een beetje doorschiet in mijn gedachten en het spontaan wil delen.
Niet bewust dat een ander mijn woorden op zijn eigen unieke manier interpreteert.
Maar mijn koers  is veranderd, hahaha
EERST goed nadenken voordat ik iets op mijn blog zet.

6 opmerkingen:

  1. Kijk dan heb ik het makkelijker, vul de blogjes met allerlei dingen die ik vind en niet meer loslaat hihi...die mogen plakken in mijn blogjes.
    Maar wat speciaal een ijsvogeltje...heb er nog nooit een in het echt gezien.
    Groetjes en fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarom het blog verwijderd ? Weet je Lies je bent zeker uniek in je schrijven en soms snap ik er gewoon even geen barst van wat je bedoeld als ik eerlijk mag zijn .Je vorig blog was niet zo dat ik ervan geschrokken ben ,ik had alleen de gedachte dat je misschien echt een kind verloren was ,dat was mijn gedachte niet meer en niet minder .Gewoon even erbij vertellen dat het gedachten spinsels zijn is dan misschien beter
    groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor, het ijsvogeltje.
    Lies... schrijf wat je wilt en voelt.Niks mis mee.
    Ieder mens heeft zijn eigen hersen-spinsels.
    Fijne dag.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaleuk hè...en dan nog wel over de vrouw...vind dat de man er ook niet goed vanaf komt hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lies
    Ja de natuur leert ons wat schoonheid is ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemiddag daar aan de andere zijde . Mijn naam is Tine en ben
    via Rebbeltje op jouw blogje eens gekomen en heb al gezien dat je ook mooie dingen hebt meegenomen wat menig mens al verblijdde. Wauw een ijsvogel in je hand wat een prachtige ontmoeting.Nooit zo dichtbij meegemaakt. En ik verwijder echt niet mijn blogjes hoor als het een mens soms raakt. Elk mens schrijft op zijn op haar manier en elk blog is dan zo uniek. Bij labels zet ik dan wel of het fictie is of autobiografish. Ik schrijf in diverse Genre's en zijn verschillend van aard. Kom maar eens om het hoekje kijken in mijn boekenkastje zoals een blogger dit eens noemde. Want onder elk fotoplaatje vind je een praatje met altijd een bijpassend geluid of eigen YoUtube video. En via de flipcard links zie het ook zoals het bij jou en vele anderen zo staat, maar ik vond het zo veel leuker. En ik kom vast en zeker nog eens op visite op jou blog.
    Wens je alvast een mooi weekend. Hartelijke groet Van mij Tine.

    P.s
    Kan bij jou helaas mijn url niet invoeren maar wellicht vind je me toch wel.

    BeantwoordenVerwijderen