Populaire berichten

dinsdag 5 april 2011

******

Zo, lekker oppassen vandaag.
Mijn kleine lieve schatten...oohhh, Maks plast op de wc...hahaha, ik heb altijd meiden gehad en dat is zo anders.
Hij zit ook, maar wel oppassen dat ie wel goed in de pot plast,hihihi.
...vorige week waren we in het bos en toen zijn we even de struiken ingedoken, nou het waaide alle kanten op en toen was de broek nog nat, ach....geen ramp hoor.
Ik hoop dat we weer lekker naar buiten kunnen, speeltuin of zo.

Ik verheug me ook op vrijdag.
Dan ga ik met m'n dochters eerst lekker uit eten en daarna naar de bioscoop.
Gooise Vrouwen...lijkt me echt leuk!
Ik word opgehaald en thuisgebracht, héérlijk he?

Kunnen we weer lekker bijkletsen en zo....
Dat is zo belangrijk voor me om af en toe gewoon even alleen met m'n 3 meiden te zijn.
Gewoon zonder mannen of kinderen die de aandacht opeisen.
Ik mis het nog wel eens....vroeger deden we zo veel met elkaar.
Nu is  het leven  zoveel anders, zoveel drukker en gecompliceerder, pffff
Ik weet niet of het allemaal zoveel beter is dan vroeger.
De vrouw heeft het naar mijn gevoel zóveel drukker gekregen, tis ánders bedoel ik.
Carriere en daarnaast kinderen, niks voor mij. Maarja....ik ben ook van een andere generatie.
Tegenwoordig zijn het bijna allemaal tweeverdieners en alles is er ook op aangepast.
2van de 3 dochters willen geen kinderen, veel te druk, ik begrijp ze wel.
Maar misschien verandert dat nog wel, ze moeten het ook helemaal zelf weten natuurlijk, hahaha
Kinderen kunnen je ook veel kopzorgen geven en zo....
Mijn jongste slikt sinds 2 weken AD voor een mogelijke depressie.
Studeert in Amsterdam Crimilogie.....ochejeetje...maar ze vindt het een mooie studie.
Alléén al die boeken van haar en sommigen in het Engels....ze ploetert zich er doorheen, en dan denk ik wel eens....
.................ach laat maar, ik ben ook veel te zorgelijk.
Maar ja......soms denk ik wel eens , gaat toch lekker achterover liggen en ben eens LUI, hahaha
Nou, ik ben weer lekker aan het wauwelen....geen goeie stimulans ben ik.
Maar ik heb ook wel bewondering voor haar doorzettingsvermogen, dát heeft ze niet van mij.
Nou hoop ik vurig dat ze de studie haalt, niet omdat ze zich dan méér gaat voelen, maar omdat ze er zo hard voor heeft moeten werken.
Voor mij hoeft ze niet te scoren zeg maar, maar ze doet het gelukkig ook niet voor mij of voor een ander.
Ik hoop dat 't haar gaat lukken.
Zo genoeg voor deze ochtend, ik ga naar mijn kleinkids en opa zal er ook zijn ;)
Fijne dag allemaal!

6 opmerkingen:

  1. Druk ja dat hebben ze er allemaal voor over voor die carriere...pffttt
    Kijk het ook aan bij mijn dochters maar ze willen niet anders, dus eigen keuze...
    Maar soms denk ik jullie missen zoveel...en toch hebben ze veel en ook gezien...maar toch hahaha nu begin ik ook al whahahaha...fijne dag met je kleinkids...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een hele leuke film,De Gooise vrouwen.
    Ik volgde de serie en die vond ik al leuk.
    Een heel andere tijd voor vrouwen.
    Ze doen van alles,werken,studeren,kinderen groot brengen.
    Ik zou in deze tijd geen moeder meer willen zijn.
    Geniet van de kleinkinderen en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De dag is allang weer om ,pfff ben laat met mijn reactie.Hoop dat je genoten hebt van je kleinkindjes,maar dat zal zeker wel.Wat een leuk vooruitzicht,lekker met je meiden op stap! Ja tegenwoordig gaat het heel anders ,ik was lekker thuis met mijn kinders ,nu moeten ook de mama's vaak werken of willen natuurlijk zelf hun baan behouden.Ik heb er nooit spijt van gehad dat ik thuis was .Nee ik zou ook in deze tijd geen Moeder willen zijn ,er is zoveel veranderd!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En zo is dat laat mij maar oma zijn in deze tijd hihi...das puur genieten.
    En tuurlijk gebruiken ze servetten is wel een diner hoor !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo oma, lekker dat je zo kan genieten van je meiden en kleinkindjes. En ja moeders zorgen horen daar bij.
    Carierre maken is niet zo zeer bij mij belangrijk, maar ik heb het op het moment wel heel erg druk. Te druk eigenlijk. Geen dag meer dat ik iets voor mezelf kan doen...
    Niet iets wat voor mij eigenlijk is. Maar moet zo vaak naar mijn werk en in mijn salon is het zooo druk. Dit jaartje nog even vol houden...

    Genoeg geklaag...
    Ik ben wel vorige week zaterdag met mijn moeder en zus en haar meiden naar de film Gooise vrouwen geweest. Echt super!! heel erg lachen. (dat is lekker).
    Het meeste moest ik lachen om de situatie op het beschilderde busje en als Morero bij de psyg is. Whahahahaaa. Meer zeg ik niet.
    Heel veel plezier!

    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha mis een blogje..ach als je vergeet wat je zoekt dan kan je in beweging blijven hihi
    Ja we lachen er maar om, maar is meer om te huilen als het je zou treffen. En dan bedoel ik het foetsie blog grijnzzz

    Leuke dag geweest met je meiden?
    Vast wel hahaha allemaal genieten van elkaar.
    grtjes

    BeantwoordenVerwijderen