Populaire berichten

vrijdag 29 juli 2016

Jaja

Mijn jongste dochter is weer terug, al is het voor even.
Ze emigreert naar Ierland.
Bijzonder.........
Gavin en Laura, zo heten ze, gaan samen verder in dit leven.
Een bewust gekozen pad.
Knap hoor!
Vreemd...dat wel.
Het voelt een beetje alsof ze uit mijn leven stapt maar dat is natuurlijk helemaal niet zo!
Ik heb een nieuw vakantieadresje ...misschien in de toekomst een weekendje Ierland?
Deze weken werkt ze voor haar zus die op vakantie is.
Goeie genade wat een bedrijf!
Constant gaat de telefoon en tussendoor even iets eten.
Die andere zit op haar vakantie óók nog te werken samen met haar man.
Ze hebben daarnaast ook veel lol als ik naar de apps kijk en hun foto's zie zit dat wel goed....hoop ik.
Wij passen op Loesje  hun hondje.
Nou.....Loesje mist het gezin wel maar wordt goed verzorgt.
Zo heeft ze heerlijk kunnen zwemmen op de Berendonk, dat is een aangelegd natuurgebied.
Ze was vorig jaar toch bijna verzopen?
Nou het duurde even maar ging uiteindelijk toch lekker alleen het water in, het is zo'n waterrat, hahaha.
Zo mooi om te zien.
Ik ben spontaan gaan schilderen en iedereen is razend enthousiast.
4 schilderstukken heb ik nu en ik wil er 10 maken.
En daarvan wil ik een setje ansichtkaarten laten maken of is het aanzichtkaarten hahaha.
Tot nu toe zijn het aangezichten met duidelijke emoties ;)
Komt goed!
Groetjes!

4 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk Lies dit is een te overbruggen afstand en een vakantieadresje is altijd handig.
    Dus jij schildert en vind ze mooi genoeg om er kaarten van telaten maken dan ben je goed bezig hihi
    Hoop dat je ze een keer in een blog plaatst...groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn toch als je kind zo gelukkig is en de afstand is te overbruggen toch ? Ik ben nieuwsgierig naar je schilderwerk !
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vastroesten klinkt nooit goed haha
    Gewoon dansje uit vorige blog doen en alles is weer los ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja kleine meisjes worden groot...veel te snel haha
    Dank voor de felicitatie
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen