Populaire berichten

zaterdag 15 oktober 2011

¿¿¿¿???

GRRRR..ik heb gewoon niks te vertellen........best raar.
Jah...ik bedoel, er is genoeg aan de hand...maarja.
Ik weet nie....heb gewoon geen gedachtes lijkt wel.
Loop als een kiep zonder kop...pffff ....doelloos van hot naar her.
Raar hoor.
Maar goed...het IS zoals het IS....ja toch?
Het kan allemaal zoveel erger....stel je voor, nee dat doe ik maar niet.
Het is wel prachtig weer, dat dan weer wel..hahaha...die smileys.

.......
Oké ik heb wél wat te vertellen.

Afgelopen maandag zijn de ouders van m'n ex overvallen.
Zo bizar.....in een 55+complex.
Juist heel erg goed beveiligd met camera's en op de 4de verdieping precies in het midden.
Exschoonvader heeft klappen gekregen en is geschopt en z'n vrouw heeft er niets van gemerkt.
Zij zat rustig een sigaretje te roken in de rookruimte van het appartement.
Toen hoorde ze hem schreeuwen en kwam ze de kamer in , zegt ze nog "Wat een rotzooi hier".
Terwijl hij op de grond lag en zei..."Ik ben overvallen"!
Nou...en dan te bedenken dat ik rond die tijd daar langs ben gereden en allemaal politie en een ambulance heb zien staan.
Niet wetende dat het bij hun was.
Ik kwam bij mijn partner en die vertelde dat hij naar mij wilde komen en daarna naar zijn ouders zou gaan.
Nou , wij daar naartoe....jeetje wat een toestand...z'n pa werd nog door de dokter onderzocht.
Ik gelijk koffie gezet en we hebben ze maar laten praten.
Ongelooflijk...na een kwartier zaten ze over andere dingen te praten , ik snapte er niets van.
Misschien is het wel normaal...en komt het besef met beetjes?
De kinderen hebben hun opa en oma een paar keer gebeld om te vragen hoe het ging, maar kregen ook geen hoogte.
Alles LIJKT weer normaal....maar ik weet 't niet hoor.
Geld weg, maar dat is nog niet het ergste...die brutale overval , dat moet toch traumatisch zijn?
Gek he?
Kijk...en dat is wel verwarrend....niets is wat het lijkt.
Jah, wat kan ik daarmee....niets.
Dan doen we maar nét alsof alles goed gaat?
Zo zie je hoe we allemaal ánders zijn.
Ik denk dat ik er best veel last van zou hebben.
Maar misschien komt de klap bij hun wat later...we hopen er maar het beste van.

Vanvond bleek toch wel na een telefoongesprek dat het  véél meer impact heeft dan dat ze aanvankelijk dachten.
Deze week hebben ze elke dag veel bezoek en aandacht gekregen.
Bloemen en een fruitmand van de omwonenden en de burgermeester heeft zelfs gebeld.
Eigenlijk niets voor hen...ze leven liever in stilte en houden niet zo van publiciteit.
En nu komt het waarschijnlijk ook op TV, ook dát nog.
Nee...al die aandacht willen ze eigenlijk niet.
Maarja, de recherche wil dit tot op de bodem uitzoeken....tja begrijpelijk.
Doei.

4 opmerkingen:

  1. Brrr wat een akelig verhaal,en de klap zal nog wel komen denk ik want het is toch niet niks wat ze overkomen is.Voor jullie toch ook erg schrikken ,en wat bizar om er langs gereden te zijn terwijl je niet wist wat er bij hun gaande was
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gadsie...je niet veilig voelen in je eigen huis...daar zullen ze best nog last van krijgen.
    Hopelijk niet teveel...maar zal toch even eruit moeten komen om het te kunnen verwerken denk ik toch. Kan me hier zo boos over maken...pfftt
    Hoop dat het allemaal mee zal vallen en jullie zijn er voor ze dat is al fijn...grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pojandorrie,overvallen worden in je eigen huis.
    Wat vind ik dat erg,zeg.
    Die overvaller(s) zijn zo laf en hondbrutaal.
    Ik heb er geen goed woord voor over.
    En dan al die rompslomp er bij.
    Wel goed dat de recherche er aandacht aan geeft.
    Sterkte er mee.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poeh, ja dit is wel een verhaal hoor. Wat vervelend voor je schoonouders. Wel raar dat juist hun zijn overvallen, zo midden in de flat. Je bent in je eigen huis zelfs niet meer veilig. Erg hoor. Hopelijk komen ze het toch snel weer overheen. Maar de angst zal toch wel een tijdje blijven. Vooral voor de vader van je ex.

    BeantwoordenVerwijderen