Populaire berichten

donderdag 11 februari 2016

Soms....nee.....vaak doet liefde pijn.
En soms...... hoor ik een nieuw LIED en besef ....het kan zomaar de laatste groet of ontmoeting zijn.
Ik kan nooit weten wanneer dát moment er is.
Daarom lieve mede-levers.
Ik hou van jullie alsof ik een laatste bericht doorgeef.
Heb lief.....
Dank aan allen die mij DAT hebben laten beseffen.
Ik weet niet hoeveel tijd ik nog heb.
Maar ik geloof en hoop op nog vele jaren.
Het zal zijn verloop hebben, zeg ik maar.
Nee....niets dramatisch....of ja....tóch....ach.
Ik ben in een sentimentele bui.
Heb het goed.
En zorg goed voor jezelf!


4 opmerkingen:

  1. Het eerste wat bij me opkwam was Lies is ziek...
    Och niemand weet hoeveel er ons nog aan jaren wordt gegeven.

    En liefde hoort geen pijn te doen het moet je verwarmen als een deken.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee Rebbel, ik ben niet ziek denk ik.
    Wel soms radeloos.
    Weet je....het mooie van alles is dat het altijd over gaat en weer beter gaat.
    Wel vind ik dat ik veel meer mag beseffen dat elk moment de moeite waard is, óók de lastige ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel liefs van mij.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen