Populaire berichten

vrijdag 20 mei 2016

You are a Master!!!

Dag lieve mensen.
Niet zoveel geschreven en gelezen de laatste maanden.
Ach...best ingrijpende dingen beleefd en dat kost energie en tijd om goed te laten landen zeg maar.
Gisteren 2 van de 4of5 koolmeesjes uit zien vliegen.
De één vloog als een beoefende meester direct de wijde wereld in, en de andere als een brokkenpiloot, hahaha !
Ze zullen het wel redden denk ik, maar wat een geweldig spannend gebeuren om ze te zien vertrekken.
Pa en Ma hebben hard gewerkt om ze zo goed mogelijk voor te bereiden.
En dan en dan ....leef en beleef de Aarde en voor de vogels ook de Hemel .
Waar ik mag lopen mogen zij beiden......prachtig.
En ik mag het waarnemen en dat vind ik ook PRACHTIG!
Lieve groetjes.
Lies.


2 opmerkingen:

  1. Wat fijn om wat van je te horen Lies .Ik heb zo vaak gekeken op je blog en aan je gedacht .Soms heb je gewoon tijd nodig voor jezelf als er veel dingen gebeuren en het is goed dat je die tijd neemt.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je het toch weer oppakt...
    Hopelijk niet al teveel vervelende dingen...maar je kan nog lachen om de brokkenpiloot en de vliegers.
    Idd erg mooi om naar te kijken als je buiten zit.
    Groetjes en hopelijk krijgt je alles weer op de rit.

    BeantwoordenVerwijderen