Populaire berichten

zondag 2 maart 2014

effe.....

pfffff.....Ik weet ECHT niets meer te schrijven.
Ja.....ik zit met een verstopt oor, lekker belangrijk, hahaha
Vanmiddag heeft mijn partner 'm geprobeerd uit te spuiten.
Na de tweede keer voelde ik iets loskomen maar kon de prop net niet pakken.
Spuit hij weer, spuit ie 'm weer terug!!!!
Hij heeft zo'n professionele antieke oorspuit van de rommelmarkt, hahaha
jaja, zo'n originele van vroeger.....werkt best hoor!
Beetje lauwwarm water, nou beetje......, ik geloof wel twee emmers!
Op een geven moment had ik er genoeg van.
Ik ga wel even bij de huisarts langs, pffff.
Irritant hoor :(
Maargoed....er zijn ergere dingen, niet dan?
Vorige week een vreselijk ongeluk veroorzaakt door iemand die bekend staat als zéér correct en uiterst bekwaam in zijn vak.
Een dode en zwaargewonde en meer wil ik er niet over kwijt.
Maar het is voor alle betrokkenen onvoorstelbaar vreselijk.
Hoe radeloos en wanhopig een mens kan voelen.....het is gebeurd en je kan de klok niet terugdraaien, hoe graag je ook zou willen.
Geniet zolang en zoveel je kan....morgen kan de wereld er héél anders uitzien!
Enfin......vanmiddag lekker gegourmet met de kids en nu ben ik weer lekker op mijn flatje.
Straks nog effe TV kijken en morgen weer werken.
Ik ga deze maand toch opnieuw die ZENcursus volgen.
Mocht een andere dag komen, en dat kwam me veel beter uit.
Duszzzzz....jullie horen nog wel.
Fijne avond !

4 opmerkingen:

  1. Jeetje zou het toch maar dor een dr laten doen je oor pffttt
    Maar goed...
    En ja er gebeuren dingen in het leven die het een andere wending kan geven...
    En nu dus toch nog de cursus...als jij denkt dat je er baat bij zult hebben dan is het goed toch...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een verstopt oor en een zeer tragisch ongeluk.
    Genoeg om over te schrijven.Het leven kan soms een hele andere wending krijgen.
    Veel succes met de cursus.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zover ik weet doen ze dat nog steeds en zeker hier in een dorp...maar of het er nog druk zal zijn ???
    Ja dat vasten met een trommeltje om alle snoep in te bewaren had wel iets...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig wel ja...keuzes maken...of het nu over het menu of wat anders gaat.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen