Populaire berichten

zondag 9 maart 2014

EMDR.

Oor uitspuiten was niet nodig.
Er zat niks in!
En ik hoopte zo op verlichting van een verstopte KOP!
...WAT??  ik zit gewoon helemáál verstopt, nondedju!!
Gisteren heeft mijn psychologe een therapie aangeboden waarvan ze dacht dat dit me wel eens kon helpen.
ik was één en al OOR, hahaha
 EMDR therapie.......

 Door middel van geluidjes en trillingen in de linker of rechterkant van mijn gewaar- zijn zeg maar.

Trauma's uit het verleden opnieuw ondergaan om daarbij een NIEUW inzicht te verkrijgen.
Dus min of meer een nieuwe kijk krijgen, en mogelijk daardoor het verleden achter me laten en niet meer achtervolgd voelen door toende tijd mijn onvermogen.
DE rode draad in mijn leven is......ik moet het allemaal helemaal alléén zélf opknappen.
Negatieve emoties ...angst voor het niet begrijpen of begrepen worden waardoor ik geblokkeerd ben geraakt.
Ik weet, ik hoef het helemaal niet alleen...ik mag hulp vragen.

Zo verschillend zijn we allemaal niet.
Velen onder ons worstelen op één of andere manier met deze gruwelijke last.
In afzondering en reddeloos verloren.

Goed nieuws!
Er is een remedie...een therapie voor deze last!
Wat vroeger onoverwinbaar leek, kan NU een ander inzicht verkrijgen!

Zo zeg.....ik heb hoop.
Een Zen cursus én deze aangeboden therapie.....ik heb weer HOOP!
Het gaat me lukken, nog vóór mijn dood wil ik dood gaan aan AL mijn verdomde verrotte smerige misbaksels.
Ik wil een gelukkige mooie ouwe taart zijn, hahaha

Ik wil alles uit mijn leven halen voor zover 't nog kan....leven in vrede.
Met mezelf en met mijn omgeving.

Dus ik wil zo graag.
This time .......THIS TIME
Ik geloof....... 

Fijne ZONdag nog....wat een prachtig weer hè?
liefs, lies.



 


7 opmerkingen:

  1. Ha ik kon het niet laten en ff googlen... kwam hierbij uit.
    http://www.emdr.nl/
    Wie weet...hoop het voor je.
    Ja lekker weertje en met Daan naar buiten geweest...genieten is dat...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha zo hard zijn ze toch ok weer niet hihi
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha de reactie onder het oudere blogje had ik gemist...ja grof geschut is daar wel bij nodig...geniet het weertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die zwarte kreeg ik in mijn gbje en ja vond het zo een leuk plaatje dat ik het wide delen...
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En toch zou het zoveel makkelijker zijn als je gewoon jezelf zou kunnen zijn toch?
    Och het ging om de pps die eronder zat en ja dat was nu eenmaal het eerste plaatje...leven zonder masker.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Powerpointpresentatie...haha die zitten bij mij bijna in ieder blogje verstopt onder de plaatjes...en als het goed is kan je ze sluiten met de esc knop
    En ik blijf ze verstoppen hoor haha...al zijn het soms ook filmpjes...grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We hebben noal wat te wensen en nooit is het goed...maar deze winter is voorbij gevlogen en de lente in al zijn pracht is er al...dus komt die zomer ook wel goed
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen