Populaire berichten

zaterdag 15 februari 2014

opmerkelijk.....

Een vader kreeg 't bericht dat zijn zoon was gedood in de oorlog.

Midden in de nacht zag men hem dansen onder het maanlicht.

Verward vroeg men aan deze man ..."Hoe kan je nu dansen ...immers jouw zoon is gedood"!

Toen zei de man...."Ik dacht...vroeg of laat zal ik dit moeten accepteren en verwerken, anders zal ik er kapot aan gaan. ....Ik besloot hoe vroeger hoe beter!"
 (uit een interview Dr. Wayne Dyer)

Attitude is everything, so pick a good one!

Misschien een beetje kort door de bocht ....soms heeft het meer tijd nodig. 

Maar ik werd geraakt door deze woorden.

Mijn dierbare beeldje....
Turend in de vlam.....zittend in gedachten.

Zo....en dan NU lekker tijd voor de bank en tv kijken!!!
Doei!

 

 


  

11 opmerkingen:

  1. Hoi Lies
    idd opmerkelijk maar wel heel verstandig...
    Een mooi beeldje zo te zien...en blogje stond er gister al?
    Niet gezien in de updates...maar die zijn zowiezo wat in de war haha
    Bankhangze ook op deze rustdag.....groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu op mijn stekkie staat er nog een :)
    Fijne ZONdag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja er zijn kunstenaars die de ppsjes maken...wel eens een poging gedaan...maar hou het maar bij het delen ervan grijnzzzz
    Blogjes maken is meer mijn ding...groetjes en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lies
    Ja ik ben dol op woordspelingen, maar vind ze via het net.
    Zelf doe ik het met die van anderen haha
    Groetjes en fijne dag...al klaar met klussen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alles loop gesmeerd en op schema.
      Dit weekend krijgt ze mijn autootje met trekhaak voor de grote verhuizing.
      Komt goed!

      Verwijderen
  5. Met moeders erbij om te helpen...of laat je dat aan de jongeren over...
    Verhuizen of niet wens je een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De uitspraak is volgen mij Geld stinkt niet hihi
    Och er zijn er zoveel dat ik er maar een paar geplaatst heb...groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben jij maar lekker ondeugend hoor, als dat mijn blogje bij je losmaakt dan lach ik erom whahaha...groetjes en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedicht maar wie de maker is weet ik niet stond er niet bij...ja paste wel in het geheel dus plaatje zoeken en er wat achter verstoppen en weer een blogje hihi
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. aha was jij die oma in me ppsje grijnzzz
    Ja de cryptogrammen vins ik zelf ook altijd leuk om over na te denken...grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zal hier ook het enige zijn wat wij er van zien...maar dan morgen hihi
    Veel plezier...

    BeantwoordenVerwijderen