Populaire berichten

donderdag 17 september 2015

Zwart-wit.

Muzikale kunstige vormgeving.
Zwart/Wit.....zonder middenweg.

Ik ben geen zwart-witkijker, maar ben welzeker geïnteresseerd in de zwart-witkijker .
De interesse kan óók een kwaal zijn of worden.
Focussen op de zwart-witkijker is nét zo funest.
Zo raak ik gefrustreerd zowel op de éne als op de andere.....bah!
Kwaadwillenden wil ik ontkrachten en goedwillenden wil ik waarschuwen voor de veelal onderhuidse kwaadwillenden.
Boosaardig is een gevaarlijk gebied en ik wil niet boosaardig zijn.
Ik denk dat boosaardige gedachten, boosaardige cellen kunnen laten ontwaken, die we allemaal in ons dragen....Kanker.
Want weet je.....ik voel veel boosheid in me maar ben bang voor deze gevoelens.
Het hoort namelijk helemaal niet thuis in mijn wezen.
In wezen ben ik een goedaardig mens....altijd geweest, en dat vind ik niet alléén.
Anderen zeggen dat óók .....je bent nooit zo geweest....zoals je nu bent.
Kort lontje....snel uit balans en fel uithalend.

Ondertussen lopen de onderzoeken.
Chronische hyperventilatie en mogelijk bronchitus.
Dat laatste moet nog worden onderzocht.
Eind van de maand.
En ja....ik zit in de medische mangel, maar ben wél in beeld.
Iets waar mijn huisarts me voor wilde behoeden (?)
......het leven blijft vooralsnog een raadsel, maar aandacht voor mijn klachten is er NU.
Even dan maar de feiten, en dat is dat ik al járen niet lekker in mijn vel zit.
Voor wie er een boodschap aan heeft.
IK dus.
En ik weet ook dat er anderen zijn die hier ook een boodschap aan hebben.
Dank daarvoor!
Liefs, Lies.





3 opmerkingen:

  1. Het moet vreselijk zijn om altijd maar te zoeken naar en waar die dingen vandaan komen...
    Maar je bent de weg van de mangel ingeslagen en hopelijk krijg je nu ook de antwoorden die je zo graag wil...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja..als je eenmaal in de molen zit dan laten ze je moeilijk gaan.
    Dat is een van de redenen dat ik dokters uit de weg ga.
    Ik weet niet of er antwoorden zijn.Ik heb ze niet gevonden.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zegt het in harmonie leven wat zou dat fijn zijn als het lukt :)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen