Populaire berichten

zondag 20 september 2015

Hier een filmpje....(als het lukt) van één van mijn laatst gevonden schatten.
Het mechanisme was stuk maar ik heb een hele knappe broer die dit kon maken!
Wat een mazzel hè?
Voor één eurootje gekocht en het is één van mijn erfstukken geworden voor mijn kinderen, hihi
Ik heb een spreuk op mijn toilet hangen en die gaat als volgt......
Het gaat niet om de weg die je inslaat, maar om het spoor dat je achterlaat!!
Wel grappig voor op het toilet vind ik.

Morgen weer werken maar er staan ook afspraken die onder werktijd vallen.
Dinsdag al...pfff....tja, kon niet anders.
Cesar oefentherapie voor opnieuw goed ademen.
Nou ik vind dat inmiddels belangrijker dan mijn werk.
Wat niet wil zeggen dat ik mijn werk niet belangrijk vind, maar deze keer geef ik mezelf voorrang.
Nou....groetjes en tot de volgende  keer!

Nou maar hopen dat het filmpje werkt!
Zo niet.....dan zeg ik, het was een filmpje van een clowntje dat lopend bellenblaast....zo leuk ;)
 

 

2 opmerkingen:

  1. Je filmpje is gelukt .Luchtbellen blazen wie doet het niet in het leven ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha hier doen de kleinkinderen het zelf...maar ziet er wel grappig uit :)
    Fijne avond enwerk ze maar weer ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen