Populaire berichten

dinsdag 15 september 2015

De laatste week vakantie.

Best raar....vakantiegevoel heb ik niet.
Maar wel lekker om niet te hoeven werken.
Raar....ik kan mijn werk moeilijk loslaten.
Dat komt (denk ik) omdat ik mijn werk BEN.
....best lastig.....en dan hoef ik ineens niet meer te zijn.
Best verwarrend, moeder zijn, moeder VOELEN en mijn kinderen leven hun eigen leven.........
Het gaat goed met ze.
Toch blijven de twijfels.
En JA.....ze redden zich ZONDER mij.....hoe geweldig is dit?
Altijd naar gestreefd....laat ze VRIJ.
En tóch voel ik droefenis en een lege plek........
Er komt een tijd ....dan......
Dan.
Nee, ik ken de kroegen en kathedralen niet.
Ik heb wel het één en ander meegemaakt.
Maar ....heus ....niets zo ingrijpend als zovelen.
Toch zeg ik, laat me.....laat me mijn eigen weg maar gaan.

Mijn relaties wil ik in vrijheid (be)leven .
En GODdank beleef ik ze ook zo.
DEZE intelligentie geeft me dat vertrouwen.
En soms weer niet.....zucht.
We ademen nog :)
Lieve groetjes!


2 opmerkingen:

  1. Zeker weten genieten van het hier en nu...als je kan
    Voel ik hier een grote twijfelaar aan het woord?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk 't Rebbel.
      De wereld is zo'n chaos en de jeugd groeit daarin op.
      Soms twijfel ik op een goeie afloop en soms denk ik ....ach het is altijd al zo geweest.
      Precies, je zegt het goed, genieten van het hier en nu.
      groetjes.

      Verwijderen