Populaire berichten

maandag 24 augustus 2015

Geslaagd!

Gisteren is mijn jongste dochter geslaagd voor haar studie criminologie !
Een periode van jaren ploeteren en studeren is voorbij.
Voorlopig even laten landen en lekker bijkomen.
Dat gaan we zéker vieren met een extra feestelijke maaltijd ;)

Ik heb de foto er afgehaald want op één of andere manier voelt dat niet veilig.
Maar ik was wel erg verrast toen ik de foto zélf zag.
Ik voel nog altijd veel vreugde en dat was te zien.
Onderzoeken bij de cardioloog gaan traag.
Ik heb zo'n kastje voor 24uur hartregistratie gedragen.
nu volgt er nog een hyperventilatie test en een echo.
Dat is pas eind september.
Volgende week vakantie voor 3 weken.
Misschien ga ik wel een proefles motorrijden nemen.
Hahaha....zal me benieuwen.
Ach....een mens moet wát hè?

Dochter en schoonzoon hebben een rijschool en ik mag de lessen gratis volgen.
Maar als ik merk dat het te moeilijk is dan stop ik gelijk.
't is een wens die ik vanaf mijn jeugd al heb, om ooit het motorrijbewijs te halen.
Intussen kan ik beter relativeren en weet dat niet alle wensen haalbaar zijn maar proberen kan ik wel.....toch?
Zo....dat wilde ik even vertellen.
Fijne week!
En oh ja.....op youtube een prachtig filmpje (vind ik dan) gezien.
Ik hou van verschillende genre muziek en de ene keer is het dit en de andere keer is het weer dat.
Heeft ook met mijn stemmingen te maken.
Groetjes!

3 opmerkingen:

  1. Toe maar moterrijles...haha denk dat ik maar ffkes niet in de buurt kom grijnzzz
    Maar je had dat al gemeld ja...
    Gefeliciteerd voor de dochter...is toch altijd fijn om iets af te kunnen ronden.
    En het muziekje mag er zijn haha
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet zo snel niet hoe oud ze zijn maar deze film is een aanrader voor 6 jarigen...
    Marijn is met de mams ernaartoe geweest als vakantieafsluiter en een keer zonder kleine broertje...mama-marijndag en samen luchen...topdag voor Marijn
    Groetjes en veel plezier maandag

    BeantwoordenVerwijderen