Populaire berichten

donderdag 20 augustus 2015

Druppel.

Als de emmer vol is.
Kan er geen druppel meer bij....en heus dat mag ik niet toestaan.
Mijn dierbaren zijn me meer waard dan wie of wat dan ook.
Als de dammen overlopen is er geen houden aan en vallen er slachtoffers!
Voorkomen is nog áltijd beter dan genezen zeg ik maar.
En dat ik kwetsbaar ben geraakt is al ver over mijn grens maar helaas, het is zoals het is.
Tijd om alles goed te evalueren en de oorzaak aan te passen inplaats van mezélf aan te passen aan de grillen van een ander.
Genoeg is genoeg, zo met alles.
Mijn emmer is vol in sommige situaties dus tolereer geen  kwetsende, beledigende en spottende uitlatingen naar mij of naar mijn dierbaren.
Altans...ik bedoel , ik laat me niet beïnvloeden. 
Daar heb ik gewoon ALLES mee gezegd.
Voor mij geen voorkeur voor reacties omdat ik vind dat alles mag.
Zoveel "vrienden" heb ik niet en daar heb ik bewust voor gekozen.
Maar zelfs in een kleine vriendenkring loopt het wel eens fout.
In die zin, dat we elkaar kennelijk verkeert begrijpen of ergeren.
Dat zal zijn redenen hebben, dat begrijp ik.
Maar voor mij is de maat bereikt.
Lieve groetjes en alvast een goed weekend.
XXX

2 opmerkingen:

  1. Daar heb je een punt als de emmer vol is dan is die vol en past er zelfs die laatste druppel niet meer in...jammer hè dat er toch wrijvingen ontstaan door geschreven woorden.
    Maar goed het is zoals het is...
    Iedereen in zijn waarde latenis voor mij de doelstelling...en eerlijk is eerlijk we zijn allemaal anders...groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je emmer is overgelopen,dat kan.
    Geschreven woorden kunnen zo hard aan komen.
    Je bent wie je bent..een uniek persoon en dat kan niemand je afpakken.
    Blijf jezelf.
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen