Populaire berichten

woensdag 2 september 2015

De zomer een beetje voorbij.....

Beetje frisjes hè?

Bloemetjes op het balkon worden stilaan minder en sommige plantjes verliezen al wat blad.
Niet erg hoor, ik heb héél veel plezier van mijn balkon gehad en heb ook nog wat kunnen oogsten.
Mooie diep oranje en groene lampionnetjes die ik nu in huis heb voor de sier.
......maar wanneer ik misschien heimwee krijg naar deze prachtige zomer kijk ik gewoon even naar de mooie filmpjes op youtube.
Groetjes!

5 opmerkingen:

  1. Zo je gaat er wel ver voor weg...vind zelf de bloemen in griekenland zo mooi langs de balkonnen ;)
    Geen water en het bloeit de hele zomer ;)
    Mooi filmpje met een wel heel byzondere tuin
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die oranje lampionnekes zoek ik ook altijd voor in de vaas of stukjes op tafel
    Het lijkt nu wel herfst...buiten dan hè...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lies,
    Vandaag is zeker de zomer voorbij.
    Mijn planten hebben het echt 100% opgeven.Het ziet er treurig uit.
    Maar ik verheug mij op de herfst, heerlijk seizoen.
    Fijn weekend.
    Groetjess

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij mij kan er nog wel wat aan toegevoegd worden zus en vrouw ;)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen