Populaire berichten

zondag 3 augustus 2014

oude beelden van 40jaar geleden....




Hier was ik amper 20 en pas getrouwd.
Beelden van een jonge meid die nog niet veel wist van het leven.
Of toch wel....maar de weg kwijt raakte in de realiteit van het wereldse bestaan.
Het leven is WEL mooi, echt waar!
Het is maar net hoe je het bekijkt ;)
Beelden van  militairen tijdens een oefening ...in de maat anders wordt de meester kwaad, hahaha
Nooit veel mee gehad...ik bedoel met Meesters die me wilden  hebben zoals Zij dat wilden...
Maar dan nog......ik had me wel degelijk aangepast aan de verwachtingen uit mijn omgeving.
Nu, 40 jaren later.....worstel ik me los.
Ik zeg je.....dat is niet makkelijk, maar oefening baart KUNST!
Het gaat met vallen en opstaan ....keer op keer weer opnieuw totdat ik niet meer val :)
Een zwaar pad, maar een ander pad zal me nooit naar mezélf terugbrengen waar ik zowel vreugde en verdriet toelaat.
Alles komt goed!
Lieve groetjes, lies.



2 opmerkingen:

  1. Op de een of andere manier speelt het filmpje niet goed...maar wat leuk om zoiets van jezelf te laten zien haha
    Alles komt goed...zolang je daar in blijft geloven zit het wel goed ;)
    Groetjes

    Kom morgen het filmke nog ffkes kijken...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het filmpje deed het uitstekend bij mij.
    Wat een mooie meid en een schattig hondje.Echt leuk dat je het ons hebt laten zien.
    Ach..we raken nooit echt uit geworsteld met hel leven.Misschien is dat wel saai.

    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen