Populaire berichten

donderdag 31 juli 2014

VREDE.

Wanneer je geen zin hebt in levenslessen en meer van dat gedoe, luister dan naar de muziek!
De viool!!!! op 17.26 Hij huilt en smeekt...dat we toch vergevensgezind mogen worden.....
Conflicten lossen we niet op met ons egoïstisch brein maar met ons hart.
Politici onderhandelen en maken plannen die nauwelijks iets bijdragen aan vrede.
Vrede begint in ons hart....niet in ons brein.

Vanavond komen mijn dochter/schoonzoon en kleinkinderen terug uit Egypte!
Wat zal ik ze knuffelen (morgen)
Zó dankbaar....ECHT!
Nederland is deze maand zwaar getroffen...zovelen kwamen niet terug.
Diep diep droevig en verscheurend voor alle betrokkenen.
Geen woorden voor.
Liefs, Lies.

Pssst....ben druk met van alles....
Ik wil nog vóór mijn 60ste alle onderdrukte gevoelens loslaten.
Gaat vast goed komen....ik krijg veel ruimte gelukkig.
Morgen om 8.30 naar de kapper lekker een stukje korter.
Daarna sjees ik naar mijn dochter!
Groetjes!  

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk als ze allemaal weer thuis zijn...maar hier gaat er nog eentje op vakantie en dan zit dat er weer op. Vergeet de datum staads dus hoe lang heb je nog whahaha
    Knuffel ze!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij vandaag druk met de kids..geniet ervan.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als het goed is zijn de kinderen weer thuis.
    Leuk dat ze weg gaan maar nog leuker als ze weer op honk zijn.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen