Populaire berichten

zondag 27 april 2014

Ik weet niet , maar plotseling vind ik het allemaal niet meer zo nodig.

Niet meer nodig om over mijn leven te schrijven.
Niet nodig om uitgebreid van alles te typen.....lekker belangrijk denk ik nu....
Zóveel of beter gezegd, zó interessant is het allemaal niet meer, pffffff.
Weetje....ik ben gewoon een saaie ouwe taart aan het worden, hahaahaaa.
Héérlijk toch????
Nou ik er toch ben!
Gisteren Koningsdag.....ik ben even alleen over de markt geweest.
Tssss......weinig gescoord deze keer.
Een kapotte staafmixer, een kookcomfort ....bleek een campingding te zijn.

undefined
Wel nog nieuw in de doos, ach hij is alweer verkocht op marktplaats met 5euro winst, maar daar doe ik het niet voor.
Hij was bedoeld voor mijn jongste dochter, die kookt nu elektrisch.
Volgende keer beter.
En wat nog meer...ohja, 6 nepbloemen net echt!
Daar ben ik wel blij mee.
.........ik ga binnenkort zelf staan met een kraam, hij is al gereserveerd!
Troep genoeg, ook heel goeie troep, echt waar.
Lekkere kitsch...echt antiek....boeken....prullaria en echte Eys-catchers.
Ben benieuwd hoe het gaat.
Ik ga alles van te voren prijzen, dan kom ik ook een keer van de stickers af.(ben dol op stickers)
Lekker goedkoop, dat pakt makkelijker, hahaha
En veel mensen durven niet te vragen omdat ze bang zijn om te weigeren.
Ik zeg maar zo.....niet vragen, lekker kopen! hahaha 
Zoek je toevallig nog naar een houten fruitschaal met muziek??
...of uhh..... een superkitschklokje met tortelduifjes?
 3 héél grappige etalagekoppen om bv hoedjes mee te showen?
Ohhh....op zolder staat ook nog veel.
En in de garages en in de schuur, pannen potten, boeken.
Weg ermee....opruimen is best leuk.
Dat gaat lukken!
Nou heb ik toch weer wat geschreven.
Ik vertel nog wel hoe het is gegaan...oké?
Groetjes.


3 opmerkingen:

  1. Zo wij wel goed geschopt maar dan op de kindermarkt...de kleintjes kunnen vooruit als ze bij opa en oma zijn...
    De schommel waar we geen bakje meer voor hadden en nu een schommelstoeltje, rekstok en gewone schommel...die dan wel afgewisseld moeten worden haha want we hebben maar 2 haken eraan...is altijd in de tuin gebleven want is zo makkelijk om kleerhangers aan te hangen en stond niet in de weg.
    s6 met je opruimen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze keer niet over de vrijmarkt geweest,veels te bang dat ik weer teveel koop.
    Ik woon vrij klein en het is al snel erg vol.
    Zelf heb ik in het verleden vaak spulletjes verkocht op een rommelmarkt.Heel leuk vond ik dat.Alleen jammer dat ik met de centjes weer andere spulletjes kocht..hahaha..dat ruimt niet op,hoor.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je voor de felicitatie en die leuke dag gaat vast lukken...feessie
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen