Populaire berichten

zaterdag 12 april 2014

Koopjes!

Joehoeoeoeoe...........vandaag ouderwets lekker rondgeschuumd op een rommelmarkt!
Je gelooft 't misschien niet maar ik heb een elektrische grill ....nieuw.....ECHT WAAR.....
in de doos nog, voor maar 1euro50!!!!!!  
Verder héle mooie schelpen  een hele boel, er zat een klein versteend zeepaardje bij en echt een paar aparten....zo leuk.(voor op mijn balkonnetje)
Die ga ik lekker schrobben en opruimen.
Straks fijn buiten grillen, ik zoek nog 2stoeltjes en tafeltje maar dat komt wel.
Vorig jaar, voor buiten, een keimooie grote boeddha  op een zuil gekregen en daar wil ik de schelpen mooi bij leggen.....uh ...dan 's avonds een windlicht erbij...hmmm, best gezellig!
Wat allemaal nog meer....een hangmat, houten speelgoed, strijkijzer, allemaal voor anderen.
De strijkbout is voor mijn jongste dochter en de strijkplank heb ik voor niks!
Die stond buiten om gratis mee te nemen (huisboedel van een overleden vrouw) tja!
en nog een KANJER van een vondst.....een wollen tapijt (als nieuw) van 4.75 bij 2.50!
Hoogpolig oranje/bruin....volgens mij heeft ie in een showroom gelegen of zo.
Mijn jongste dochter was er heel blij mee.....leuk hè?
50 euro.....was wel een gokje maar goed gegokt, hahaha
Pfieuuuw! Wat een dag zeg.....nu rustig worden, ik zit aan de melk met anijs i.p.v. wijn.
Dat mag in de krant.
Ach....straks lekker achterover in bed TV kijken. 
Fijne zondag allemaal!


 

8 opmerkingen:

  1. Zo dat is heel andere koek dan worst van de hama hihi
    Weet je ik eet die nooit haha
    Goed geshopt...fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lies,
    Jee..wat een koopjes.Leuk hoor en iedereen blij gemaakt.
    Ik krijg meteen zin in een rommelmarkt.
    Groetjes en een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lies
    Ja zonder al dat doorleefde zou het nieuwe niet zo byzonder zijn haha
    Vond het zeld een filmpje dat op mijn lachspieren werkte..dus delen die hap haha...groetjes en fijne paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar hou ik dus ook niet van...ze mogen best wat over me zeggen maar moet het wel kloppen. Er wordt wat vervelend gedaan over en weer...zie het op blogger en op mijn andere plekjes ook...gelukkig nog geen last ervan...maar probeer me wel er buiten te houden als het mij niet aangaat...
    Fijne paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu hier niet anders dan anders op een gevuld eitje na...ja die heb ik al gekookt en straks even met de spuitzak vullen...verder natuurlijk het zoeken met de kleintjes in de tuin..
    Plastic eieren om te schilderen...geniet van je familie en eitjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha kleinigheidje blijf je houden...ja veranderen kan je het niet maar is een ode aan de vrouw dus goed gevonden...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yep de zese in de rij komt erbij en had dat filmpje dus denk dan nu maar openbaar maken hihi...hoef ik niet meer zo op te letten wat ik zeg of typel...
    De 2 van een jaar lopen intussen dus er is nieuwe aanwas nodig...
    Tja want ik spaar vingertjes op de ramen en kastjes...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Lies
    Nu hier is het vandaag gewoon lekker niksen...
    Gister nog met haar over de kindermarkt gelopen.
    ...aardig wat speelgoed gescoord en een schommel voor de kleintjes.
    groetjes en fijne dag...

    BeantwoordenVerwijderen