Populaire berichten

vrijdag 15 maart 2013

Sommige dingen kan ik niet.

Nou pfff, alles is weer hersteld gelukkig.
Ik had allemaal ouwe plaatjes door mijn berichten staan, hahaha
Weet ik veel wat ik had gedaan!
Ik heb gewoon alle blogjes waar die plaatjes bijhoorden opgeslagen en nu zijn ze weg.
Nee.....ik doe voorlopig niets meer.
Het is wel grappig al die exstra's om mijn blog op te leuken, maar ik kan dat niet.
Hoeft ook niet.
Ach....zo hebben we allemaal wel iets waar we niks van bakken....toch?
Vandaag heb ik een erge luie dag, ik kom  nergens toe...erg he?

Nouja nergens is ook niet waar....ik doe natuurlijk altijd iets en niets doen is ook iets, hahaha
De dag is nog niet om en wie weet ...uh, ik denk dat ik straks naar de kapper ga, boodschapjes halen, misschien even een bezoekje aan m'n zus, ik wil óók nog nieuwe kleren kopen!
Oohjee....hoe krijg ik dat  NU nog gedaan?????
Ik zeg je.....dat kan ik weer wel!
Tjuuuuussss ik ben weg!

4 opmerkingen:

  1. Je bent zoals je bent maar wat niet lukt kan wel geleerd worden...:)
    Winkel ze..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat je het wel kunt maar gewoon het geduld niet hebt .Het is gewoon rustig de tijd nemen en goed lezen.Een hele planning heb je dan toch opeens haha ,ben benieuwd of het allemaal gelukt is.
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat vind ik ook zoals Elisabeth zegt. Je kunt het heus wel maar je moet er gewoon rustig de tijd voor nemen. O ja en goed lezen. Het overkomt mij ook regelmatig dat ik niet goed lees en daar krijg je fouten van.

    Als je een vraag hebt stel gerust kom ik het je uitleggen! Dat doe ik graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Lies,
    Nellie kan veel uitleggen,het meeste heb ik van haar geleerd.
    Maar snap ik het echt niet dan laat ik het zo.
    Fijn weekend.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen