Populaire berichten

zaterdag 16 maart 2013

eenvoudig

Nog bedankt voor de reacties op mijn laatste blogje!
Ik kies gewoon voor de eenvoud van mijn blog, hahaha
Nee, zó belangrijk vind ik het eigenlijk niet.
Om me nou in allerlei bochten te moeten wringen en als ik dan iets niet snap word ik er alléén maar nog méér gespannen van....pfffff, dan maar zo ...is toch goed genoeg?
Afgelopen week al een cursus gehad, wij gaan op het werk met een ander systeem werken.
Ben ik net een beetje gewend, moet ik het weer opnieuw leren.
Ik ben alles al weer kwijt vrees ik.
Maar goed....'t zal wel loslopen en anders maar niet, hahaha..kreun....
Gisteren naar de kapper geweest, nieuwe kleren, boodschappen gehaald en ben lekker naar huis gegaan en niet naar mijn zus.
Ik was gewoon moe.

Vandaag in mijn nieuwe outfit naar het feestje van Maks geweest.5Jaar is ie nou!
Hij heeft Woensdag zijn kinderfeestje gehad en nu voor de groten
Hemeltje....het zou héel druk worden en iedereen mag mee eten.
Mijn partner en ik hebben meegeholpen met broodjes smeren schrik niet 100 stuks en er lagen nog 50 voor bij de snacks die ze besteld hadden.
Spiesjes gemaakt van kaas worst ananas druif tomaatje e.d.
Schalen met leverworstplakken kaas komkommer.
Verjaardagstaart en dozen gebak.
Chips nootjes stengels ach ach toch.
Over eenvoud gesproken hahahaha.
Van de andere kant kan je het leven niet groots genoeg vieren, ja toch?
achja.....het is hun leven en ze maken er een feestje van, groot gelijk!!!!
En weet je, waarom ook niet....ik heb wel gezegd, "Wat is het fijn om dit alles toch maar te kúnnen, ik bedoel, het is niet zomaar gewoon, veel mensen kunnen 't niet bekostigen of kunnen die drukte niet aan!" niet dan?
Maar wij zijn vertrokken vóór de drukte, pfieuw.
Misschien ga ik straks nog even langs om te eten  en mee te helpen alles op te ruimen.
Ach, ik weet toch niks beters te doen op dit moment.
Nou....ik weet 't nog niet.
Ik ben zó onrustig he?
Groetjes allemaal!

7 opmerkingen:

  1. Weet je Lies ,het gaat er toch niet om hoe mooi je blog er uit ziet .Nee het gaat om wie je bent en wat je schrijft!En Pfff wat een verjaardag als ik het zo lees ,nee niks eenvoud maar net wat je zegt het is zo als zij het willen toch!! Vier het leven als het goed voelt
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha je ziet het ik kom zowiezo in je nederige stulpje whahahaha
    Tuurlijk is het zo goed genoeg...je kan niet overal goed in zijn grijnzzz Maar je weet me te vinden als je het aan wil passen toch?

    Nog van Harte gefeliciteerd oma...wat gaat het snel hè met die kleintjes.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ziet het Lies we willen je aan alle kanten helpen. Maar de blog is zo ook prima hoor. Als jij maar lekker kunt schrijven wat maakt het dan uit of je blog mooi is of niet. Het is een nette blog. Eenvoudig en strak.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O jeetje,Veels te laat maar nog van harte gefeliciteerd.
    Ik vind dat er niks mis is met je blog.
    Nog een fijne maandag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt en daar hoort ook blogjes verwijderen bij. Ben zelf niet zo mededeelzaam wat prive betreft, dus kan iedereen meelezen die dat wil.
    En de echte vrienden snappen het met een paar woordjes ook wel...grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu voor mij is het lekkerste drankje een heerlijk glas water...zelfs bij de wijn...als ik moest kiezen dan wist ik het wel en werd het toch water grijnzzzz
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eenieder heeft talenten of het nu op straat is of elders...
    Leuk hè dat filmpje...zou zo aan de slag willen met de spuitbussen...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen