Populaire berichten

zondag 18 november 2012

Zwijmelen op Zondag!

Ooohhh...ik wil óók zwijmelen, hihihi.
Nét als Elisabeth.
Ook ik heb mooie herinneringen aan het verleden.
Helaas is de weegschaal TE veel de andere kant op gegaan en heb ik veel narigheid te verwerken.
Maar het komt wel goed....ik heb gewoon tijd nodig.

...één moment is me altijd bijgebleven.
En dat is het liedje van Marco Borsato....De Waarheid.
Zo vreselijk confronterend.
....als moeder, die een voorbeeld behoort te zijn voor haar kinderen.
Mócht ik mezelf niet meer goedpraten.
Al was ik al 26jaar getrouwd...dat betekent niet de rest van m'n leven dan ook maar.
Bijna de kinderen groot en zelfstandig en dan komt er dit op m'n pad.
Ik heb gedaan wat me te doen stond....
Makkelijk allerminst, maar noodzakelijk.

De scheiding , kinderen opvangen, werk zoeken, en opnieuw een leven opbouwen.
Kom in de roerselen van de maatschappij...oohh, mijn hemel....wat een waanzin.
Ik kan me nauwelijks redden....de wereld is zo ...zo..blind!!!
Er wordt 'r maar op los gespeculeerd en geïnterpreteerd....alsof ALLES om hun eigen ikje gaat!
Goeie God.....wat móét ik ermee.
.....inmiddels niets....ik leef m'n éigen leven en hoop dat het ooit in vrede mag zijn.
Ik ben zo moe.
Morgen weer werken...
Veel gedaan de afgelopen dagen..niet stilgestaan maar zinvol bezig geweest.
Alles zal ooit de eindstreep behalen...ik hoop er getuige van te zijn.
En anders maar niet, kan ook...
Niet iederéén behaalt haar'zijn einddoel......voor NU is het even genoeg.
Ik ga vroeg de koffer in!


3 opmerkingen:

  1. Elke keer lees ik weer je schuldgevoel en ik vraag me af wanneer je daar mee gaat stoppen?Het leven loopt soms zo anders als we wilden ,soms kunnen dingen niet anders.Je bent een ontzettend goed en lief mens daar twijfel ik niet aan en ik weet zeker dat je kinderen dat ook zo voelen .Niet alles is gegaan zoals je dat wilde en hoopte maar je doet je best en wat meer kan je doen!!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo luister jij maar eens naar de woorden hierboven...
    Nu ga ii niet zwijmelen op zaterdag of zondag maar wat ik een heel mooi lied vind is o donna van Ritchie valenz
    Een lied met herrinnering hihi...
    Google het maar eens...fijne avond en op naar een hele nieuwe week.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Nellie zwijmelt niet op blog maar gewoon in haar eentje gna gna

      Verwijderen