Populaire berichten

maandag 4 april 2011

een nieuwe dag!


*Ho'oponopono*
                          I am sorry...het spijt me.
                 Please forgive...vergeef me alsjeblieft.
                 I love you....ik hou van je.
                 I thank you....ik dank je.

Dit zijn de woorden die, als ik die naar m'n  Heiligste Binnenste zend....bijzonder kunnen helpen....
Er wordt beweerd dat ALLES wat  ik ervaar...dat daarin in feite mijn eigen verantwoordelijkheid ligt.
Iets van mijzelf heeft ertoe bijgedragen dat iets naars of iets leuks, kan ook.... me overkomt.
Daar kan ik het wel mee eens zijn.

Wel....vandaag ga ik dit eens uitdragen op moeilijke momenten.
Die komen vast en zeker, maar ik zal mijn attitude aanpassen vandaag.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen....
Doei!!!






5 opmerkingen:

  1. Nu die knuffel kan je van mij ook krijgen haha als dat helpt...
    Maar ja je zegt het zelf al heel goed hierboven...nu nog naar handelen.
    liefs en knuffie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vroeger als kind en lang daarna ook had ik een grenzeloos incasseringvermogen en geduld omdat ik de ander "zielig" óf dat de ander 't niet besefte dus eigenlijk "Dom" was...en daardoor heb ik veel te vaak de ander m'n andere wang toegekeerd.
    DAT gebeurt niet meer...ik sta het niet meer toe.
    Hiermee voorkom ik een te langdurig misverstand.
    Ik én de ander , wij allen hebben recht op respect.En beiden zijn er beter mee af.
    Op een gelijkw(aardige) manier, zonder te veel opgekropte gevoelens trachten een gesprek aan te gaan.
    Best eng voor me, ik had als kind niets te vertellen in mijn gezin.
    Waardoor ik me vaak opblies en kalmeerde met de gedachten....ze weten niet beter, pfff.
    Dat was een overlevingstrategie en dat is lastig.
    Want misschien wisten ze het wel beter alleen ik kreeg het niet te horen, mijn mond werd gesnoerd.
    Nu ben ik een grote meid en ik kan nog steeds leren om verduidelijking te vragen, zónder dat ik mezelf opblaas dan hè?
    Ik ben benieuwd of 't me gaat lukken met de bovenstaande tekst.
    Gisteren is het niet gelukt helaas, ik had weer paniekaanvallen.
    We gaan volhardend verder, makkelijk is het niet.
    ..... ik geloof heilig in wonderen en weiger van mijn geloof af te stappen, hahaha
    doei!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De verandering heb je zelf in de hand.
    Dikke knuffel!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu ik geloof niet in wonderen maar wel in jou dus kom op voor jezelf en niet te vergeten ga het gesprek aan en vertel je mening..ze hoeven het niet eens te zijn maar het fatsoen om te luisteren naar wat jij te vertellen hebt...
    Je bent wel streng voor jezelf zeg...

    grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geloof ook niet in wonderen maar wel in innerlijke kracht.
    Best eng soms maar over me heen laten lopen,dat nooit.!!!
    Jij kan het ook,zeker weten.
    Misschien niet vandaag maar morgen.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen