Populaire berichten

zaterdag 9 april 2011

blogje weggehaald

Mijn laatste blogje maar weggehaald.
Het ging over de vrijheid van keuze van leven en over het recht te kiezen voor de eigen dood.
Vandaag ligt het kostbare leven, voor velen door het drama in Alphen a.d.rijn, zeer gevoelig.
Misschien beter even geen eigen mening over dit gevoelige vraagstuk , zo belangrijk is dat ook weer niet.
Dit is belangrijker , velen hebben op dit moment andere levensvragen en dat is goed te begrijpen.
Ik wens iedereen sterkte die er door getroffen zijn.
Lies.

5 opmerkingen:

  1. Ik heb gisteren je blog gelezen ,gek he ik had het gevoel dat door mijn blog jij dit geschreven had ,en dat is OK hoor .Raar genoeg weet ik dan soms even niet hoe te reageren ,maar weet je ik begreep het zo goed!!Wat er nu weer gebeurd is ,echt ik kan er om huilen ,zo erg .Wat een rot wereld denk ik dan weer even .
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet je Lies ,ik probeer het allemaal maar niet eens meer te begrijpen .Ik leef mijn leven zoals het is .Soms leuk en goed en soms is het zo ontzettend Shit That's Life ,Toch???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die link had ik nog even niet gelegd...maar je mag altijd je mening schrijven en was toch wel even wat anders dan wat er daar vandaag gebeurd is...Maar als jij het beter vind is het ook goed...in wat voor wereld leven we...pffttt
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat je je log hebt weg gehaald maar ja..het is jouw blog.
    Maar het blijft een moeilijk onderwerp.
    Euthanasie.
    Ik vind wel dat als je het hebt besproken met je dokter en je naaste familie dat ze dan de laatste wil respecteren.Vaak gebeurt dat niet.

    Wat er gisteren gebeurd is,geen woorden voor,zo erg.
    Liefs,Corry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben toch blij dat wij er geen om het huis hebben lopen hihi...je zou er zelf van schrikken...
    grtjes

    BeantwoordenVerwijderen