Populaire berichten

maandag 29 augustus 2016

Vakantie.

Vandaag is de eerste dag van mijn vakantie.
Moet wel wennen zonder alle ellende maar ook zonder zoveel leuke momenten op mijn werk.
Gewoon even dicht bij mezelf komen en dan zie ik wel.
Ondertussen schilder ik er op los!
Hier wat afbeeldingen;

Dit is best heftig vind ik.
 
.
Deze vind ik zelf mooi.
Het stelt mijn 3 dochters voor die ik los moet laten.
En deze hieronder is van vannacht.
 


 Ach......vandaag wat bloemen.
Ik dacht ....laat ik eens iets anders proberen!
Nou......dat was het weer.
Het gaat best goed .
Groetjes!

7 opmerkingen:

  1. Ha ik herken mijn lievelingsbloem de klaproos of zit ik er finaal naast?
    Fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je schildert echt mooi Lies ,vooral de 2een de bloemen vind ik prachtig .Geniet van je vakantie .
    Lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de tweede ook erg mooi.
    Heb je lessen gevold?
    Fijne vakantie.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En vermaak je je een beetje...vakantie is toch anders dan een weekend.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja soms komen dezelfde plaatjes voorbij...zo groot is mijn voorraad nu ook weer niet haha
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op koopjes jagen is ook winkelen haha
    Zelf sla ik geen voorraad in maar koop wat ik kan gebruiken...anders raken de kasten zo vol grijnzzzz

    Je boft wel met het weer in je vakantie hè...je krijgt wat je verdiend zeggen ze toch?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen