Populaire berichten

zaterdag 11 juni 2016

Kracht.

Hallo allemaal!

Kom weer opnieuw terug in mijn kracht.
Heb vele gesprekken gehad de laatste tijd en nu maar afwachten.
Ik hoop maar dat er geluisterd is.
Van mijn kant en van de andere kant.
Vrees dat men niet zoveel met mijn verhaal kan en dat is begrijpelijk, maar toch.....
Maar goed.......mijn stroming loopt weer ;)....hetzij....een beetje beter.

Ik heb een elektrische fiets gekregen van mijn partner en dat bevalt me prima!
Héérlijk, zo'n steuntje in mijn rug.
Ik ga hem gebruiken voor woon'werk-verkeer en dat scheelt me in de centjes!
Bovendien kom ik meer in beweging wat nodig is op mijn leeeftijd.

Hij zei dat het ook een beetje eigenbelang was zodat hij een fietsmaatje had.
Voor mij was het geen doen meer met Hem fietsen.
Godallemachtig ik moest hem bijhouden en dat kón niet meer.......
Daarbij is hij ook nog eens erg ongeduldig in het verkeer.
Ja ja óók op de fiets kan hij ..nou ja.

Praat me niet over alle ongemakken ...in de auto...op de fiets.
Maar dat is over.
Altans voor mij gelukkig.
Ik zing en geniet, hahaha....

Nu is het even afwachten waar alle wegen naartoe gaan.
Naar thuis hoop ik.
Lieve groetjes.
Lies.

3 opmerkingen:

  1. Het lijkt dus beter met je te gaan begrijp ik en dat is mooi .En heerlijk lijkt me dat ze elektrische fiets ,ik trap me nog steeds te pletter hijg puf !! Zing en geniet maar gewoon waar de weg ook heen gaat
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het wat beter met je gaat.
    Ik heb ook een ebike,zalig !Altijd de wind mee.
    Fijne zondag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het bloggen weer opgepakt en hoe...
    Klinkt vrolijker en met een doel voor ogen, dan ben je zeer zeker op de goede weg. En ja die ondersteuning op de fiets denk ik ook wel eens aan. Maar zolang het me lukt om zonder te doen is dat alleen maar goed voor mij...dus waag me daar nog niet aan.
    Groetjes en veel plezier met je fiets haha

    BeantwoordenVerwijderen