Populaire berichten

zondag 16 september 2012

Joehoeoe...mijn dag begint goed.
Net naar een rommelmarkt geweest en ECHTE merken parfums gekocht.
4flesjes en allemaal een klein beetje gebruikt.
.......wat dacht je van  parfum van PRADA...bijna helemaal vol 200ml !!!!!
Alien..die is voor m'n dochter, vind ik zelf niet zo....ennuh vol flesje Narciso Rodriquez, best lekker en nog een flesje Jimmy Choo...ook niet slecht.
Allemaal eau de parfums.
ÉÉN flesje heb ik laten staan en dat was COCO de CHANEL....beetje oudbollige geur, hahaha.
Ik heb nog staan pingelen....samen voor 22,50....en dat geld kreeg ik terug van mijn partner, ja afgerond naar 25 euro dan.....hahaha.
Hij zei..."Lekker  handig zo....hoef ik niet zelf te zoeken en nog voordelig ook"!
Tja....heeft ie wél gelijk in!

Ach...ik was een beetje door de geurtjes heen, komt dát effe goed uit!

Maarja....ik moet ook nodig een nieuwe garderobe....ja heus hoor.
Bijna niets meer ....
Daar moet ik de komende week maar eens wat mee doen...ik heb nog één week vakantie.
 
Ik neem mijn partner mee........vind ik wel handig. hahaha

Doei!

4 opmerkingen:

  1. Zo dat is geen slechte koop .En dan nog geld terug van je partner ,je bent verwend vandaag.En kleding grrr trek me de b*k niet open ,ik kan niets meer aan en kan ook niets leuks vinden.Afvallen is geen optie want mijn Dochter heeft bijna alles wat twee maatjes minder is meegenomen haha zij ook weer blij.Fijne dag nog
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat toch met vrouwen haha allemaal willen ze nieuwe kleding als het weer omslaat haha
    Maar jij ruikt voorlopig lekker...al ken ik de geurtjes niet maar als je ze zelf lekker vind is het goed.
    Ik blijf hangen aan mijn vertrouwde geur..en zolang de jeugd nog zegt je ruikt lekker dan is het goed toch?
    Groetjes en veel winkelplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOHH..wat een mazzel heb jij,zeg!!!
    Lekkere geurtjes voor weinig geld.
    Hahaha..ik ben al flink aan het shoppen geweest,jas,laarsen,broeken,enz.
    Lekker hoor..om mezelf te verwennen.
    Fijne week en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu eerst was de freubel er....en ja alleen een plaatje kan natuurlijk niet :) Dus google kinderliedjes en alfabet en ja dan is er een blogje..
    Gebeurt zo niet altijd maar krijg veel moppen in de mail en die bewaar ik dan voor als ik niks anders heb.
    Mijn hobby hoor plaatjes maken en blogjes maken.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen