Populaire berichten

zondag 9 oktober 2011

zwemdiploma.

Vanmiddag heeft Sjors haar allereerste diploma gehaald.
Zwemdiploma A....knap he?
Ze deed het kei-goed!!!
De kindjes moesten best veel vond ik...onder water duiken en door een gat zwemmen, rugcrawl en borstcrawl.
Met kleren en van de springplank.
Allemaal wel kleine stukjes maar toch....dat hoefde ik vroeger niet voor A hoor, en mijn  kinderen ook niet.
Nee....maar ik vind het wel goed.
Vroeger was het soms best eng ...zag je die kleintjes bijna verzuipen en dan toch die diploma.

Aan het eind van het afzwemmen vroeg de badjuffrouw of er nog mensen waren die als laatst met hun kind de laatste minuten mee wilden -watertrappelen en ik zie m'n schoonzoon met kleding en al in het water duiken...oohhh...ik kreeg niet eens de kans wat te zeggen.!!!!
Echt weer een actie van hem hoor...daar lag ie in het water.
Bleek dat hij droge kleding bij zich had...hij wist wat ze gingen vragen ( schijnt er bij te horen?)hahaha...'n paar andere papa's sprongen er ook in. Wel grappig hoor

Zo...en nou Maks op zwemles komend jaar , dan kunnen ze zichzelf  ( al is het maar een beetje dan..) redden.
Ze wonen aan de waterkant.
Nou, dat was het laatste nieuws vanuit  een nat en koud Nijmegen.
Snertweer...maar wij eten spruitjes...Hmmm.
Fijne avond

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd trotse Oma.en wat moeten ze veel he!! Maar Sjors heeft haar diploma en dat is een veilig gevoel.Bij onze oudste kleinzoon heeft mijn man meegedaan ,echt superleuk als ik de beelden terug zie die ik toen gefilmd heb.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor...zeker weten. Het A diploma gehaald, maja wat wil je met zo'n papa hihi
    Grappig hoor...spruitjes jakkes whahaha wij halen patatten vandaag...
    Oja gefeliciteerd Sjors en familie...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zo knap.
    Mijn kleindochter was ook zo'n pukkie.
    Dapper sprong ze het water in met kleertjes aan.
    En dan het trotste koppie met haar diploma.

    Hè jakkes,spruitjes.
    Groetjes van Corry.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk trotse oma! dat zijn nou zo die speciale dingen van het klein zijn. Ze zijn dan zo trots dat ze het gehaald hebben. Dat ze zoveel moeten leren is maar goed met al die wildwaterbanen e.d.
    Lijkt me ook weer leuk om dat als oma weer mee te mogen maken. Het lijkt nog zo kort geleden dat mijn kinderen door het gat moesten zwemmen.
    Mijn oudste is ooit met zijn hoofd achter dat gat blijven hangen. Gerrummm...moest weer helemaal opnieuw de angst overwinnen.
    Spruiten met spekjes mmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er is altijd wel wat te vinden en ja zuinig zijn hebben wij geleerd...nu de jeugd nog whahaha
    Och met zijn allen moet het lukken die energiebezuiniging toch?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig de oplossingen vliegen me om de oren...muisjes op de beschuit en ze zijn zo op...
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die had je snel door...waren er die meer moeite hadden met lezen.
    Grtjes

    BeantwoordenVerwijderen