Populaire berichten

woensdag 26 oktober 2011

niets nieuws .

Ik heb nieuws.
.............................ik heb niks te vertellen.
Er vallen blaadjes en alles lijkt  in verval. ...Het is  herfst.

Contouren.....
........ Ik neem even een pauze .
Ben zomaar even inspiratie-loos.
Komt vanzelf wel weer en anders niet..kan ook.
Wel een beetje gek....sommige tijden schrijf ik héél veel en nu komt er opmerkelijk weinig.
Misschien kan een mens dan toch veranderen?
De laatste tijd ben ik erg aan het wiebelen...dan voel ik me goed en dan weer niet.
Moeilijk keuzes maken en onzeker over veel dingen. pffft...niet leuk.
Niet leuk wanneer ik zelf niet weet waar ik aantoe ben en in feite alles maar uitstel of vooruit schuif.
Pappen en nathouden of dweilen met de kraan open.
En dat vind ik sowieso ook best veel terug in mijn omgeving.
Aan veel situaties is maar weinig te veranderen, daarin ben ik afhankelijk van anderen.
Ik ben het een beetje moe, zeg maar.....Ben wat onverschillig of laks lijkt 't.
Ik vind het wel best......ik moet me "gewoon"  niet langer laten meeslepen, maar zo GEWOON is dat helaas niet.Het is een ingeslepen gewoonte waarin ik zeer zeker ook voordelen aan heb gehad, anders had ik het niet zo lang volgehouden.
Voor NU ben ik me aan het bezinnen...geen maffe ondoordachte dingen maar rustig even de tijd nemen.
De herfst is daar een prima seizoen voor en de winter al helemaal.
Het wordt tijd om die chaos in mijn denken maar eens te coördineren...en dát kan alléén ikzélf.

Ach....voor wie dacht,  waarom schrijft ze zo weinig?
Nou daarom dus.
Alvast een mooi voorjaarsplaatje.
Lieve groetjes!

6 opmerkingen:

  1. We hebben allemaal wel eens zo'n moment dat we niets te melden hebben ,heb ik zelf ook regelmatig last van.Neem maar lekker de tijd tenslotte moet er niets hier op blogger.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo is dat het allerbelangrijkst voor jou is de rust creeren die je nodig hebt om goede keuzes te maken. Neem die rust en ik vond dat chaootje wel gezellig hoor hihi, maar makkelijk is anders...ga ervoor.
    Groetjessssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neem alle tijd die je nodig hebt.
    Wij lopen niet weg.
    Liefs,Corry.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig iemand blij kunnen maken met een mooi filmpje want dat is het zeer zeker...
    Gekregen van Corry...en ja ik deel het graag met jullie...fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee oma, ik was zelf al een tijdje hier niet geweest en nu lees ik dit blog en zie dat je alleen dit blog nog nieuw hebt geplaatst. Geeft niks hoor. Gewoon doen wat je ingeeft. Ik vind het sowieso overal op internet rustig. Hyves, facebook, WP. Heel de reutemeteut.
    Heb zelf ook lang niet meer zo zoveel behoefte en zin of tijd.
    Maar toch leuk om af en toe iets van elkaar te horen. Kennen elkaar nu toch best een tijdje.
    Liefs X See you!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha hier komt nooit iemand aan de deur voor halloween. Wel beginnen wij dan te collecteren en rammelen met bussen whahahaha
    Als ze nu eens klaar leggen wat ze erin willen doen ipv het halve huis afzoeken naar kleingeld grijnzzzz...dan doen me voeten ook niet zo'n zeer na zo'n wandeling...want dat stilstaan is funest pffttt
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen