Populaire berichten

vrijdag 8 juli 2011

vlindertje

Gisteren van mijn dochter Silvy gekregen.
zie je dat vlindertje?
Dat werkt op zonne-energie, draait dan wiebelend rondjes...erg leuk.
voor mijn kleinkindjes...vooral Sjors m'n kleindochter kijkt haar ogen er nog eens uit, hahaha!
ALLES ziet ze...maar ze is ook een meisje !
Jongetjes zijn meer van de auto's en lego...toch ?
Nee....niet waar...jongens zien ook veel, maar ánders...ook mooi.
nog een foto...
Beetje rommelige foto.
maar het gaat me om het beeld.
Mooi?
Ik vind wel.


3 opmerkingen:

  1. Je bent verwend ,leuk hoor.Geniet ervan .Nu nog het zonnetje om de vlinder te laten wiebelen Fijn weekend
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk,ik val ook voor zulke dingen.
    Je balkon ziet er gezellig met die kattenstaarten.Staan je beeldjes nu goed vast?
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo je balkonnetje is een fleurig geheel geworden. Lekker om er te zitten als het mooi weer is...en ja vlindertje kijken want jij bent ook een meisje toch?
    Dochter is dinsdag jarig maar viert het vandaag...
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen