Populaire berichten

donderdag 2 juni 2011

zomaar een verhaal ;)

Lekker nog een halve dag werken en dan weer week-end.
Het leuke aan werken is dat je dan ook NIET hoeft te werken en vrij bent.
Gisteren even lekker over een straatmarkt geslenterd...en  kom ik  met 'leuke' rommeltjes thuis.
EEN ding.....zó schattig.>>>                                                             

Een Winnie de Pooh beertje dat, wanneer je met de handen klapt, gaat zingen en dansen.
Er zat ook een rammelaartje bij en óók daar reageerde hij op, zo leuk.
Nou, ik ermee naar m'n dochter die heel dicht bij die markt woont, en ze vroeg voor wie ik dat had gekocht.
Ik zei dat weet ik niet, toen wilde ze 'm wel hebben voor een dochtertje van één van haar vriendinnen.
Ha...harstikke leuk....hij was niet vies, maar ze gaat hem wel wassen met dettol.

Nou had ik ook een Maria sculptuur met kind van natuursteen gekocht.
Dat gaat naar het graf van m'n ouders.
Mijn moeder was een bescheiden Maria-mens.
Ik persoonlijk vind Maria een ontzettend opofferende Rol hebben in het hele Verhaal.
Hoe vreselijk moet het zijn om je eigen kind te zien lijden???
Je kind LOSLATEN.....in zó'n situatie, dat is wat zeg!!!
Mijn partner gelooft ijskoud dat het hele verhaal niet is gebeurd....ik wel.
Uiteraard niet letterlijk, want dat is door vele mensen opgeschreven...en je weet hoe dat gaat, hahaha
Ik ben ook selectief en moet je nagaan door hoeveel navolgers dit verhaal is opgeschreven.

Nou ophouden Lies, hier wil ik jullie niet mee vermoeien.
Dan moet ik maar naar een Bijbel-uitleg clubje gaan.
Nee....genoeg hierover......
Mondje dicht en oogjes ...uh.....open, ik moet gaan!
Fijne dag allemaal!!!
doei.

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je een lief prentje geplaatst.
    Leuk zijn ze hè..die beertjes.Ik heb er zelf een,al jaren.Hij was vroeger te koop bij de bijenkorf.Zijn naam is Bobbie net als mijn kater.
    Geloof is persoonlijk.Ik ben wel katholiek groot gebracht met alles wat er bij hoort.Elke zondag verplicht naar de kerk.
    Maar later ben ik er van afgestapt.
    Mijn middelste naam is Maria.
    Liefs,Corry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn volledige naam is Elisabetha Maria...en ik wil niet naar een clubje, niks voor mij...
    Dat beertje is dus Bobbie...ohhh, schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks vermoeiend wat je schrijft,gewoon dingen die jou bezig houden .Ik ben van huis uit Katholiek ,moest wel bidden maar niet naar de kerk ,dat deed ik vrijwillig omdat mijn vriendin wel moest van haar ouders T geloof ik persoonlijk .Enne ik heb maar een naam ,mijn Doopnaam Elisabeth ,werd wel veel afgekort .
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen