Populaire berichten

zaterdag 8 augustus 2015

man\vrouw

Een nieuwe tijd breekt aan ;)
Waar vrouwen een "éigen" inbreng krijgen.
Géén dominante...dat bedoel ik niet!
Maar waar mannen en vrouwen als bedoeld, naast elkaar mogen leven.
Geen Cleopatra, maar vrouw......geen heersers als Julius huppeldepup   maar MENSEN naast en MET elkaar in respect en vertrouwen.
Onze rollen als man en vrouw zijn zéér waardevol MITS náást elkaar in balans .
Kwaliteiten die beiden gebruikt dienen te worden.

En daar heb ik niets TE veel mee gezegd ;)
Hihi...tóch vet gedrukt, want mannen zijn koppig....dát zeg ik je.....
Maar óók dat zal wel ergens goed voor zijn!!!!!
Fijne ZONdag!


7 opmerkingen:

  1. Nu de vrouwen kunnen er ook wat van door eigenwijs en koppig te zijn...
    Het enige nadeelaan mannen denk is is dat ze te weinig naar vrouwen luisteren...echt luisteren bedoel ik dan haha
    Fijne ZONdag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We kunnen niet buiten elkaar,toch!

    Geniet van de zon en groetjes,
    Corry.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh ik heb nooit anders gekend dan naast elkaar ,anders zou ik al lang weg geweest zijn !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bestaat dat een vrouw die niet van choco houd ?
    Geintje hoor we hebben een dochter en die lust het niet eens...
    Maar geinig plaatje...samen een stuk haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha een zwartkijker hihi
    Ik wordt er alleen maar vrolijk van bij het zien van die zooi erom heen...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. pikken wel haha
    ja vond het zelf ook een geslaagd filmpje...

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat noem ik nog eens een geslaagd blogje bij mij...dank voor de complimenten
    werk ze morgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen