Populaire berichten

donderdag 9 juli 2015

Tanden gebleekt.

Jaja......mijn tanden zijn gisteren gebleekt.
........nou 't deed wel weer pijn hoor.
Maar ik had me erop voorbereid en iets rustgevend én 2paracetmolletjes ingenomen.
Achja.....ik ben nou eenmaal een beetje kleinzielig geloof ik.
Gelukkig kan ik weer om mezelf lachen én mijn tanden schaamteloos laten zien.
Big smile  :-)))))

Nou nog iets;
Ik was weer eens boos en dan moet ik roken om mijn boosheid en frustraties te onderdrukken. Ik had een meningsverschil met mijn partner namelijk.
We waren op de kleinkinderen aan het passen, dus dan kan of mag ik al helemaal niet gaan schelden.
Hij vond het onbegrijpelijk dat ik na het tanden bleken gewoon ging roken terwijl ik dat beter niet kon doen.
Het tandglazuur blijft de eerste 24uur wat poreus en neemt kleurstoffen eerder op.
Dus beter geen kleurstoffen, koffie, koolzuurhoudende dranken of kruiden e.d.
Hij gaf mij een glaasje ranja dat ik weigerde vanwege de kleurstof en toen reageerde hij een beetje met onbegrip want ik ging wel roken.
Dat is een verslaving zei ik en van limonadesiroop kan ik afblijven.
Toen liep ik boos naar buiten voor een sigaret!
en NOU komt 't!!!
buiten hoorde ik een hond janken en blaffen en besefte dat dat LOESJE was!
De tuin grenst aan het water en het geluid kwam van die kant.
Ik roepen en roepen...."Loesje, Loesje waar bén je!!!!
Niets te zien.....de buren hebben een grote treurwilg half over het water hangen en dáár kwam het gejank vandaan.
Ik keihard mijn partner roepen die niet onmiddelijk kwam.
Dus nóg harder schreeuwen en toen kwam Sjors, haar vriendinnetje en toen mijn partner eraan.
Iedereen in paniek natuurlijk.
Partner sprong over het hek van de buren en zag Loesje aan de wal van het water hangen.
Sjors en ik zijn in de trapboot gesprongen en het vriendinnetje gleed uit maar bleef ongedeerd aan de kant liggen.
Sjors trappen en trappen en toen kon ik Loes aan haar nekvel pakken en op de boot gooien :)
Dat was op het nippertje.......gelukkig ging ik ROKEN.
Anders was Loesje geheid verzopen.
Zo zie je maar weer waar alles goed voor kan zijn......  
Loesje en wij allemaal zijn van de schrik bekomen.
Groetjes!    

4 opmerkingen:

  1. Nou toch niet helemaal waar.
    Ik had dit blogje net klaar, belt Linda.
    Loesje was helemaal niet goed.....ze was ijskoud en had heel veel gekotst en er zat nog maar weinig leven in.
    "direct de dierenarts bellen!"zei ik, "dit lijkt op wel op en shock!
    Toen als een speer naar hun huis gereden en bij binnenkomst kwam Loesje me begroeten.
    Linda zei...."hé er komt weer leven in".
    Toen naar de dierenarts gereden.....prikje voor de misselijkheid en naar hart en longen geluisterd.
    Alles verder goed....pfffff, ik schrok me een hoedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jemig ,Liesje..wat een verhaal.
    Pffff.. wat een opluchting dat alles goed is met Loesje.
    Maar goed dat je een sigaretje ging roken..haha.. toch nog ergens goed voor.
    Jij hebt weer een stralende glimlach.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha weer een stralende lach en goed afgelopen met Loesje...al vond ik het stukje van vriendinnetje dat viel ook wel spannend. In de hectiek zou het mis kunnen lopen...
    Gelukkig kan je je tanden laten zien en stralen...maak er maar veel gebruik van...
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat het goed blijft gaan met Loesje .dat was dus ff flink schrikken .En jij weer een stralend witte glimlach ,ik ook maar helaas zijn ze niet echt hahaha
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen