Populaire berichten

donderdag 23 juli 2015

mijn sprookje.

Hallo allemaal!
Joh zeg....ik weet nie, maar het gaat best goed met me.
Helaas heeft mijn lichaam nog van allerlei vervelende klachten, maar maandag a.s heb ik 2 afspraken.
Een met huisarts, ik heb er maar een dubbele van gemaakt want anders zit ik én hij op hete kolen.
Tijd om alles eens GOED te doorspreken over hoe nu verder e.d.
Kijk zo.....tot aan mijn 65ste en nog 7maanden gaat me denk ik niet lukken.
Ik ben een sterk mens, dat is zeker weten, maar óók de sterkste kan vroegtijdig het loodje leggen.
Now way!!!!
Duszzzz....effe de tijd nemen nu het nog kan!
Daarna een afspraak met cardioloog.
Je weet wel, dat ambulance-verhaal.
Wel, daar heb ik een controle-afspraak voor staan.

Verder gaat het heel erg PRIMA met me.
Ik functioneer als een soepele trein en ga maar door.
Oppassen geblazen, hahaha
Alles loopt (nog) op rolletjes en geniet elke dag van mezélf en anderen.
Dat mag wel járen doorgaan van mij, het lijkt op het sprookje van mezelf.
Cadeautjes te over en liefde in overvloed!
Ik ga rusten.....het was weer een intensieve dag.
Lieve groetjes!
De feestbrunch voor mijn 12en half jaar jubileum ;)
Mijn persoonlijke wens/droom is gelukt.....de rest is mooi meegenomen.
 

2 opmerkingen:

  1. Dacht dat het pas in september zou zijn...maar je hebt het dus erop zitten...
    Ja de boog moet niet altijd gespannen staan is niet goed.
    Maar je ziet op tegen 65 en 7 maanden begrijp ik hieruit...hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In september heb ik vakantie.
      Vandaag weer werken.
      Oh wacht!...jij denkt dat dit foto's zijn van het feest met collega's ?
      Nee, dit was van het vorige feest met cliënten.
      laatste week in september weer werken en dan in die week het feestje met collega's.
      groetjes.

      Verwijderen