Populaire berichten

woensdag 8 januari 2014

muziek!

Dit liedje is favoriet bij mijn kleinkinderen en ik vind 't ook erg leuk.
Grappig hoe de liefde voor muziek zo doorgegeven wordt.
Ik was ook al héél vroeg DOL op vooral Engelstalige muziek en zong alles mee.
Op de lagere school viel het op dat ik zo goed Engels kon spreken en verstaan.
Hahaha...achja....we hebben allemaal onze talenten, toch?
Het moet alleen de ruimte krijgen, dat wel.
Mijn dochter heeft kaartjes weten te bemachtigen joehoeoeoe.
Van Michael Prins!
Geen groot concert maar in een soort bruin café, lekker rustiger.
Schitterend gewoon.

6 opmerkingen:

  1. Prachtig die bovenste...vind het altijd zo leuk als er muziek wordt gemaakt met niks...en ja zingen kan ze ook wel whahaha...
    En weet je in een bruin cafe is een stuk gezelliger en is het close to you haha...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opes..wat een herrie.
    Ik was vergeten de bovenste uit te zetten en ze begonnen en duet wat niet echt leuk klonk..hahaha.
    Muziek..de taal die een ieder aanspreekt of niet maar genieten doe ik van muziek.
    Een bruin cafe en Andre Hazes gaan goed samen.In een rokerig cafe,de blues ,enz.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ik vond het een leuke pps en daarom geplaatst...doe er verder niet zoveel mee.
    Maar je worsteld al zo lang en dat zal niet ineens over zijn...maar fijn dat je er positief naar kan kijken. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vreemd dat je het filmpje niet kan kijken...is een normale link, maar goed je kan niet alles hebben whahahaha...grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geloof dat wij alle viervoeters en met minder gehad hebben...tot en met wandelende takken...dat was prachtig om naar te kijken en ja daar moesten ze ook heel voorzichtig mee zijn...alleen een poes nooit gehad...die waren voor mijn man niet voor binnen hihi...
    Hij komt van een molen en ja daar hadden ze een taak in de mengerij en bij de bulkwagens...muizen vangen :)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe zeggen we dat ook alweer...wie niet mooi is moet slim zijn ???
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen