Populaire berichten

zaterdag 26 oktober 2013

Geweldig!

Overbodig om hier nog iets aan toe te voegen.
Zo ongelooflijk prachtig gesproken.
Neem alsjeblieft even de moeite om haar speech te beluisteren.
Nee....hoeft natúúrlijk niet, maar hoe meer mensen ze weet te bereiken, hoe beter, is mijn mening.
Haar mond is gelukkig niet gesnoerd en daarom alleen al zouden we naar haar moeten luisteren.
Alle onrecht en misdragingen gaan over onderontwikkelde mensen die nooit goed hebben begrepen waar een mensenleven om draait.
Over liefde en respect en zij weet het erg goed te verwoorden.
RESPECT...dáár gaat 't over.
Mannen én vrouwen....ze hebben beide véél kwaliteiten.
Het één vult het ander aan. En zo was, en IS  de bedoeling voor alle tijden.
Mijn overtuiging, ja de mijne.
Groetjes en een fijn weekend!

4 opmerkingen:

  1. Idd niks aan toe te voegen....fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een bijzonder dapper meisje.
    Ze verschijnt eerdaags in college tour.Ik ga zeker kijken.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ik vraag ook geen hoogstandjes hoor maar moet wel opstarten als ik het wil en niet uit zichzelf aan en uit gaan grrrr...is aan vervanging toe das duidelijk.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is dat ik moet gaan collecteren anders zou ik binnen blijven haha maar is gelukkig niet om middernacht :)

    BeantwoordenVerwijderen