Populaire berichten

donderdag 23 augustus 2012

The Fire of Self discovery......

 
In overgave.
Mijn ware aard hervinden.
 
Zoveel jaren onder het juk van mijn angstige ego....
PPPPpppffffffftttttssss.......
Ik sis nog na.....
 
Maarrrrr......leven in  gratie en vertrouwen,
blust al mijn pijnen.
Het komt goed, het komt goed!
Loskomend en opstijgend als een vogeltje zo licht.
Ben ik ooit zélf,  blind,voor het kooitje gezwicht.
Onnozel dacht ik...knus en veilig.
Maar VRIJ zijn van 't ego is  íets' HEILIGS!
 
 
....Voor wie nooit ECHT het gevoel van vrijheid heeft gekend is dit filmpje misschien een EYopener.
Voor mij is het in ieder geval een groots geschenk!
Leuk is anders, dat geef ik toe.
De confrontatie dat wat ik MEENDE te zijn bracht ruimte in wat ik nu zo intens leer.
Veel van de rollen die ik mezélf had bedacht waren rollen onstaan uit angst.
Perfect!
Tijd om los te komen van al die rollen.
Liefde blijft over..alléén liefde.
Dus niets is verloren
Veel liefs, Lies.
 
 
 
 

11 opmerkingen:

  1. Nee hoor en kan me er niks bij voorstellen ook.
    Loslaten is voor jou dus een toverwoord, maar is ook een must wil je verder kunnen. s6 ermee al kan ik het filmpje niet helemaal volgen maar komt door het geluid van me pc...eerst maar eens nakijken.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig hoe we allemaal anders zijn.....en gelukkig maar.
    We leven allemaal op dezelfde planeet en toch kan er een wereld van verschil zijn in onze beleving.
    Grtjs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je stukje met veel interesse gelezen.Het filmpje kon ik geen brood van bakken.
    Gelukkig wel zeg..dat we allemaal anders zijn.
    Dat is zo leuk van bloggen,mensen "ontmoeten" die ik waarschijnlijk in het "echte " leven nooit zou tegenkomen.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha allemaal anders ja gelukkig wel...
    Maar als de klik er is hier dan is die er volgens mij ook bij een echte ontmoeting...wie weet ooit haha
    Groetjes en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vergeet soms dat je langs bent geweest omdat ik via een omweg hier naartoe moet...pffttt maar je ziet het ik denk er toch weer een keertje aan en dan ben ik er. Blogje roept veel reacties op...haha andere ook!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was een ouwetje maar roept weer veel op...en ach opruimen als de tijd ervoor rijp is toch?
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Liesje en had je jezelf onderaan de site gevonden?
    Want je zegt wel 17 rondjes maar dat andere is net zo belangrijk whahaha
    Bloggers in feeststemming...even met de muis over de plaatjes en er verschijnt tekst...zoek jezelf haha
    Groetjes en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je deelt niet graag straffen uit ???
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar waar dacht je nu aan...dat was de grote vraag...of niet geopend?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja zielig hè als je jezelf al niet kan vinden op die leeftijd.
    Waar blijven al die andere krabbelaars?
    Groetjes en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een beetje late reactie van mij.Ik begrijp het meeste wel waar het om gaat.Maar het is zo'n enorm proces .Ik ben zelf erg aan het veranderen ,of moet ik zeggen mezelf aan het terug vinden .Maar daarin kom ik aardig wat onbegrip tegen en juist dat maakt me weer zo opstandig.Ik ben al ver gekomen maar heb nog een lange weg te gaan!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen