Populaire berichten

zaterdag 28 juli 2012

Alles heeft waarde.

Hallo lieve mensen!

Het is al een tijdje geleden en hoe langer ik wacht, hoe moeilijker het voor mij word om weer eens
 wat van me te laten horen.
Daarom toch maar weer een beetje dapper zijn en wat schrijven.
Misschien klinkt het erg idioot om zoiets als DAPPER te schrijven, maar ik ben best een beetje bang.
Bang dat niemand een boodschap aan mijn schrijven heeft en tegelijkertijd wil ik er niet afhankelijk van worden......zo dubbel eigenlijk he?
Angstig en trots...zoiets.
Puh! Ik wéét toch dat ik waardevol ben!... maar ik zoek en zoek naar bevestiging ....zo zwak van me. BLéégh..
Oké, genoeg daarover!

Weet je.... een stukje gefietst en onderweg bloemen geplukt.
ECHT! zóveel moois lang de weg....ééns in de tijd wordt het weer weggemaaid maar ik heb wat kunnen plukken!!!
Nu staan ze naast de computer en ik kijk ernaar.....zo mooi!
De batterijen van m'n fototoestelletje zijn weer eens leeg, anders had ik het jullie kunnen laten zien.
Het zijn gewoon die witte bloemetjes en als je scherper kijkt zie je ook BOLLEN.
Dat zijn de uitgebloeide....ZÓÓÓÓ mooi!
Maar misschien vergis ik me en moeten ze nog gaan bloeien, dat kan óók nog.
Die bollen zijn zó ontzettend mooi....'t lijkt wel buitenaards.

Soms voel ik me ook buitenaards....andersvoelend en andersdenkend...
Ja, zeg maar een beetje gek en toch ook niet, hihihi.
Een kind in een volwassen lijf....net als zo'n BOL langs de weg.
Ga ik nog bloeien of hoe zit 't???
Ach weet je.....ik ben al meerdere keren, eigenlijk telkens weer opnieuw kom ik tot bloei.
Maar steeds in een andere vom....een andere BOL uhhh ROL bedoel ik.
Nu eens als gewoon "Lies zonder verhaal", hahaha
Zonder persoonlijk te worden maar wie of wat ben ik in feite zonder verhaal?
Niets NIETS, want tóch ......tóch besta ik, ja toch!
Typisch weer eens zo'n waardeloos nietszeggend klungelbedenkselverhaal van me...ahum.
Maar goed, ik heb weer eens wat getypt
....en trouwens, niets is waardeloos bedenk ik me ineens....
ALLES is érgens voor bedoeld, anders kan het niet eens bestaan, owwww.
LAAT maar
Ik heb het bloemetje even opgezocht....schermbloemen zijn 't.
Ze staan gewoon in het wild.
....echt de moeite waard om eens te bekijken vind ik.


4 opmerkingen:

  1. Zoeken we niet allemaal naar bevestiging ?? ja toch .Mooi he al die bloemen langs de weg ik geniet er ook zo van.Is deze week weer alles weggemaaid en dan baal ik zo als ik dat zie.En niks geen waardeloos verhaal hoor .Gewoon Lies die op haar eigen manier schrijft.Leuk om weer wat van je te horen.
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Lies...daar is ze weer.
    Had je babbels best wel gemist...een ieder heeft een eigen manier om zich te uiten en ik weet dat ze ook over mij anders denken dan ik ben.
    Zal me worst wezen...en zolang ik het gezellig vind op al de sitejes mogen ze denken wat ze willen...als ik er maar geen last van heb.
    Ja ook ik kan genieten van de bermbloemen...maar deze nog niet gezien.
    Dacht bij het lezen ze heeft het over distels...
    Blijf jij maar lekker wie je bent...en wij lezen je graag anders kwamen we niet. Groetjes en fijn dat je er weer bent...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lies,
    Leuk,meid..om weer wat van je te horen.
    Iedereen is waardevol en wat andere zeggen lap ik ook aan mijn laars.
    Blijf lekker Lies,die ik heb leren kennen op het wereld wijde web.
    Toevallig kom ik net ook terug van een fietstochtje en de bloemen in de bermen zijn prachtig.Ik moest denken aan mijn jeugd toen ik ze voor mijn moeder plukte.
    Ik heb ze niet geplukt vanwege de katten,die vinden wilde bloemen zo lekker.Niet erg als ze er van eten maar daarna wordt het een groot kotsfestijn,bah..
    Doeiiii..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moet er weer aan wennen dat ik via een omweg hier moet komen.. Ja zo heel af en toe zet ik ze in een blogje...kan ik zelf ook genieten haha
    was aan het freubelen en dat doe ik het liefst met foto's van de kleintjes...grtjes

    BeantwoordenVerwijderen