Populaire berichten

zondag 19 juni 2011

Vandaag.

HÁ...LELUJA...haleluja,halelaja, háleheluhuja......
HÁLÉLUJA.......ahum,hoort iemand me eigenlijk wel?
Weet je....al dat schreeuwen, het kost energie en niemand hoeft zijn oren te spitsen.
Je kunt beter maar fluisteren, hahaha.....dan kost het hun  moeite hihihihi én ze spitsen de oren
Dat hoeft natuurlijk nie.....maar in de regel werkt 't soms wél.
Pssst! Zal ik jullie een geheimpje vertellen??? nou....hoe stiller je wordt, des te meer moeite doen ze voor je, hahaha
Waar of niet ?
MAARRRR.....zélf ben ik er ook niet goed mee af...ik bedoel....laat hóren en vóélen dat ik leef, maar wél op gepaste tijden wanneer het KAN.
Daar zijn regels voor in de wereld geroepen...ook niet voor niks....denk ik dan.
Zo...en NU gaat de ..uh..nog even niet, het is Zondag.
Maar straks ga ik lekker herrie trappen...lekker muziekje aan en.... opruimen, jah!
Komend weekend komen mijn kleinkinderen logeren én opa, hihihi.
Ik wil mijn gasten een schoon en opgeruimd huisje aanbieden....dat vind ik wel zo netjes..niet dan?
Fijne Zondag allemaal

3 opmerkingen:

  1. Een frisse oma is al wat ze willen...de rest is bijzaak. Maar wat zal je genieten van die kleintjes om je heen toch?
    Is toch anders dan dat ze met paps en mams op bezoek komen. Lekker helemaal voor jezelf...
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje,lies,je bent druk met logjes.
    Ik kan je niet bijhouden.
    Druk in je hoofd en nu druk met huishouden.
    Wel een fijn vooruitzicht om met de kleintjes leuke dingen te doen.Misschien weer een super handstand.
    Fijne zondag en liefs,Corry.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij maakt jouw brein overuren pfff ik kan je net als Corry bijna niet bijhouden .
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen