Populaire berichten

maandag 11 november 2013

Zwijgen.

Ik weet werkelijk niks zinnigs meer te schrijven.
Mijn kop zit vol, maar mijn hart legt me het zwijgen op.
Ik stuiter tussen Liefde en boosheid en telkens roept de Liefde me terug.
Zwijg Lies!
Ik ben zo moe van alle strijd binnenin me.
Boos over mijn verleden.
Maar zo erg was het helemaal niet.
Als ik om me heen kijk en verhalen lees.....goeie God ....waar moet ik dan zo boos over BLIJVEN???
Naast alle ellende heb ik veel Liefde gevoeld....héél veel .
Als jongste was ik een geliefd kind, misschien niet gewenst, tja vroeger ging dat zo....
Mijn moeder stond echt niet te juigen met een zoveelste blaag.
En janken kon ik als de beste, hahaha
Traangasbom werd ik genoemd.
Maar ook een lief opdondertje die haar eigen weg bepaalde.
Van opvoeden wist ik genoeg....ik voedde mezélf wel op, hahaha
En later als ik groot ben doe ik het op MIJN eigen manier!
Eigenwijs was ik en nog steeds .
En ik doe wat ik doe!
Zwijgen lijkt me het beste voor NU.
Veel liefs van mij en een dikke pakkert!

11 opmerkingen:

  1. Het blijft een worsteling hè...hoop dat je er toch een keertje vrede mee kan hebben dat het gelopen is zoals het is en jij je eigen weg mag bewandelen.
    Liefs en knuffel van deze kant :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja lies,al die innerlijke conficten en als je het rationeel bekijkt lost het niks op.
    Jammer dat we geen aan en uitknop hebben.Het zou reuze handig zijn.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha dat valt zelfs voor mij niet mee :)
    Gisteravond...de eerste keer kon ik de uitknop niet vinden whahaha
    Maar goed uiteindelijk toch af kunnen sluiten...het zijn allemaal weetjes...en alles went grijnzzz...groetjes en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel goed van jou een paar zwarte vegen in het gezicht...is genoeg en dat ontmaskeren tja vind het altijd zonde als het zover is...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu met steeds meer gaten in de bovenkamer weten we dat idd niet meer whahaha
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi
    Blijft ineens zo stil met blogjes...geeft niet hoor je kan ook bij ons lezen en kijken :)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is soms ook zo moeilijk om regelmatig een nieuw blogje te schrijven vooral als je persoonlijk schrijft. Wat zal ik wel en wat zal ik niet op het web gooien.

    Dat je veel liefde hebt gehad vind ik fijn om te lezen, want het ontberen van liefde is één van de zwaarste beproevingen die je kunt hebben in je leven.

    Een dikke pakkert van mij terug, lief mens, bedankt voor je lieve reactie in mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha een collecter item denk ik zo dus goed bewaren is geld waard :)
    Kende zelf dit filmpje niet en kwam het tegen en ja met een kleinzoon die graag met lego speelt was een blogje geboren...grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kreeg dat gewoon in de mail en heb ze echt niet gecontroleerd of ze wel kloppen whahaha
    Mogen jullie doen...en ja het filmpje vond ik ook wel grappig al is het zo gemaakt haha...grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kom je even een fijn weekend wensen... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu een keukenprins heb ik dus ook niet maar piepers jassen kan hij als de beste whahaha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen