Populaire berichten

zaterdag 28 mei 2011

Echt waar.

Nou stond ik vanmorgen al om 8uur bij de lidl, maar die ging pas om 8.30uur open.
Ik ben deze week mijn jas kwijt geraakt, eentje (gekregen) van een overleden oma van schoonzoon, en ik had maar even een oud vest aangetrokken.
Dacht nog...Lies, dit kan toch niet....je ziet er uit als zwerver, hahaha
Wat komt er op mijn pad?????
Omdat ik nog een half uur moest wachten en een beetje in de rondte keek, viel mijn oog op de overvolle kledingcontainer en er lag een stapel kleding naast.
...ikke kijken ....ligt daar een jas bij die bijna identiek is aan die jas die ik kwijt ben. 
-Is dat niet raar???
Nou, ik heb 'm mooi meegenomen en in de auto gelegd.
Ben benieuwd of ik de andere nog terug vind....
Deze ziet er uit alsof hij zo gekocht en nieuw weggedaan is.
Komt dat even goed uit hihihi....
Gek toch....als dat geen wondertje is ........

4 opmerkingen:

  1. Hihi moet wel een beetje lachen om je verhaal.Is het ook de goede maat? tja dan heeft het zo moeten zijn denk ik maar zo!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaaa.. die Lies,wat ben jij toch een heerlijk gek mens:-P
    Hoe is het mogelijk en ook ,hoe verlies je een jas?
    Nu maar hopen dat ie past.
    Als die past lag de jas op jou te wachten.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij past perfect en..och...ik raak zovaak vanalles kwijt, maar het gekke is, ik vind ook vanalles.Hetzelfe is het met veel weggeven...ik krijg ook veel terug!!, hahaha
    Ik zeg wel eens, alles wat je doet, of het nou een oordeel of een liefdevol gebaar,het komt OOIT als een boemerang weer terug op je pad.
    Dus WEET wat je "teweegbrengt", hihihi....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De wonderen zijn de wereld nog niet uit...

    BeantwoordenVerwijderen